video thumb

افزودن مبادله ۱۲ آلتکوین از جمله رقیب تتر (Tether) در صرافی Bitfinex

به گزارش ارزجو و به نقل از پایگاه خبری بیت کوین، در هفتم آوریل صرافی Bitfinex طی بیانیه ای در اکانت Medium خود، اضافه شدن ۱۲ آلتکوین به پلتفرم مبادله خود را اعلام نمود. تمامی این آلتکوین ها ERC-20 هستند (استاندارد فنی قرارداد های هوشمند با میزبانی بلاکچین

اعلام جفت مبادله ای برای ۱۲ آلتکوین در Bitfinex

این توکن ها شامل موارد زیر هستند:

Aion (AION), Iostoken (IOST), Request Network (REQ), Raiden Network (RDN), Loopring (LRC), Bnktothefuture Token (BFT), Cofound.it (CFI), Wax (WAX), Singularitynet (AGI), Medicalchain (MTN), Odem (ODEM), and Dai (DAI).

از ساعت ۴ بعد از ظهر به ساعت جهانی مورخ ۷ آوریل، مبادله آلتکوین های جدید با BTC، ETH و USD برقرار شد. بیانیه این صرافی اشاره داشته: “ آلتکوین

با رشد مناسب نقد پذیری توکن های جدید، خرید این توکن ها با استفاده ازmargin trading  (نوعی از وام در بازار مبادلات برای خرید سهام) و lending market (بازار وام دهی)، به آرامی میسر می شود.

لیستی قابل توجه با حضور Dai و Bnktothefuture

توکن های ERC-20 لیست شده ی اخیر، Dai ” پایدار- ارز غیر متمرکز ساخته شده بر بستر اتریوم” را نیز شامل می شود.

لیست شدن Dai بسیار قابل توجه است، چنان که به ظاهر در رقابت مستقیم با ابر پایدار- ارز Tether است – که در مدیریت Bitfinex با Dai مشترک است.

این صرافی اظهار داشته “فعلا مبادله با Dai فقط برای BTC، ETH و USD، طی مدتی که ما در حال بررسی امکان افزودن دیگر جفت های مبادله ای برای آن هستیم، میسر است.”

لیست شدن توکن Bnktothefuture نیز بسیار قابل توجه است، چنان که این توکن به عنوان سهام دار این صرافی ظهور کرده است. همچنین Bnktothefuture در تبدیل جنجال بر انگیز توکن BFX به سهام در این صرافی، پس از هک ویرانگر Bitfinex در سال ۲۰۱۶ نیز نقش داشت. مورخ ۲۲ آگوست ۲۰۱۶، این صرافی پیش قراردادی رسمی با Bnktothefuture به منظور ارائه راهکاری برای جبران خسارت مشتریان توسط اختصاص سهام در صرافی را امضا نمود.

مدیر عامل صرافی، Jean-Louis van der Velde، اظهار داشت: “معرفی چنین سبد بزرگی از توکن منتخب، به نمایندگی از صفی طویل و متنوع از پروژه های بلاکچینی، نشان دهنده اشتیاق Bitfinex برای توسعه است. ما همان طور که بر این باوریم که هر یک از این توکن ها هدف بر تقویت و حیات بخشیدن به جنبه ای خاص از اکوسیستم جهانی بلاکچین دارند و گزینه های مبادله ای جذاب برای کاربران ما پدید می آورند، از افزودن آنها بسیار مفتخریم.”

وی همچنین افزود: “ما نسبت به پیشروی بیش از حد برای تطبیق با نیازها و انتظارات مشتریانمان بسیار خشنودیم. در آینده، ما به گسترش خدمات خود برای پاسخ گویی بهتر به این نیازها، ایجاد پلتفرم مبادله ای پیشرفته و حمایت گر برای جامعه رو به رشد دارایی های دیجیتال، ادامه خواهیم داد.”