سرمایکس
video thumb

ارز دیجیتال اختصاصی «مک آفی» روانه بازار خواهد شد

«جان مک آفی»، مدیر عامل به نام آنتی ویروس محبوب آمریکایی مک آفی و از نامزدهای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور، با اعلام خبری رسمی در صفحه توئیتر خود از تصمیمش برای انتشار ارز دیجیتال اختصاصی و مستقل خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارز دیجیتال مد نظر مک آفی، با نام «سکه آزادی مک آفی» در پاییز سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

گفته میشود هدف از انتشار سکه آزادی مک آفی، انتشار ارزی‌ کاملا مستقل از ارزهای سنتی و همچنین ارزهای دیجیتال دیگر بوده که در حقیقت به سرمای‍‍ه‍‍‍‍ ای مستقل در بازار سرمایه های دیجیتال بدل خواهد شد. ‍

مک آفی در خصوص ویژگی های چنین ارزی گفت: آنچه نیاز داریم، انتشار ارزی مستقل از ارزهای سنتی فیات و سایر ارزها است. ارزی که نتوان ارزشی معادل ارزش فیات برای آن در نظر گرفت و در تمامی جهان نیز قابل پذیرش باشد. این ارز نه تنها به هیچ یک از دسته‌های مالی وابسته نیست، بلکه به هیچ منبع ارزش گذاری و یا کنش هیچ نهاد و یا فاکتور خارجی نیز وابسته نخواهد بود. ارزش این ارز همواره در مبادله با سایر ارزها صفر خواهد بود.

همانگونه که در خبرهای دیگر نیز منتشر شده، جان مک آفی قصد دارد برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نامزد انتخابات شرکت کند.

البته وی همچنان به دلیل فرار مالیاتی آن هم برای ۸ سال متوالی، تحت تعقیب اداره نظارت بر درآمدهای داخلی آمریکا قرار دارد.

در حقیقت، ایده راه اندازی و انتشار ارز دیجیتال آزادی نیز از جمله وعده‌های مک آفی به مردم است تا به گفته وی، تمام شهروندان بتوانند در حوزه حریم خصوصی خود به مبادلات مالیشان بپردازند.

البته خبر سازی مک آفی به اینجا ختم نمی‌شود. وی به تازگی اعلام کرده که موفق به کشف هویت اصلی «ساتوشی ناکاموتو» یعنی مخترع بیت کوین شده که به گفته وی، مردی به این نام هم اکنون در آمریکا زندگی می‌کند. ‌

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version