سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گلدمن‌ ساکس مدیر بازار با تخصص رمزارز استخدام کرد

به نظر می‌رسد که پس از جدا شدن تعدادی از مدیران اجرایی بانک گلدمن‌ساکس برای پیوستن به بانک‌های دارای مشاغل مرتبط با رمزارزها

به گزارش وب‌سایت ‌بلومبرگ در تاریخ ۲۳ آوریل، گلدمن ساکس، جاستین اشمیت(Justin Schmidt) را به عنوان معاون مدیریت بازار دارایی‌های دیجیتال استخدام کرده است تا به کاربران بخش رمزارزها کمک کند. اشمیت فارغ ‌التحصیل کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه MIT است و قبلا در موسسات مالی بزرگی همچون WorldQuant LLC، LMR Partners و Seven Eight Capital مشغول به کار بوده است. همچنین در صفحه‌ی شخصی او در سایت Linkedin (وب‌سایتی مشابه با فیس‌بوک با این تفاوت که تنها در زمنیه‌ی شغلی و تبلیغات مربوط به کسب‌و‌کار فعالیت می‌کند) ذکر شده است که او از سال ۲۰۱۷ وارد صنعت رمزنگاری شده و فعالیت می‌کند.

goldman sachs logo

تیفانی گالوین کوهِن (Tiffany Galvin cohen) به عنوان سخنگوی گلدمن ساکس در بیانیه‌ای اظهار داشت که:

در پاسخ به علاقه‌ی کاربران و مشتریان به محصولات دیجیتال مختلف، ما در حال بررسی بهترین شیوه‌ برای خدمت رسانی به آن‌ها در این فضا هستیم. البته ما هنوز به نتیجه‌ی درستی از دامنه‌ی ارائه‌ی دارایی‌هایی دیجیتال نرسیده‌ایم.

Tiffany Galvin cohen

شایعاتی وجود دارد که طی آن‌ها گفته شده گلدمن‌ساکس در نظر داشته تا یک فروشگاه یا بخشی مربوط به فروش تجاری رمزارز‌ها افتتاح کند که این درخواست توسط لوید بلانکفین(Lloyd Blankfien) مدیر اجرایی این شرکت در ماه ژانویه رد شده است. اما این بانک از سال ۲۰۱۵ تا کنون در این صنعت سهام داشته است.

اخیرا مدیران سابق گلدمن‌ساکس از بخش بانک‌های مالی سنتی برای پیوستن به مشاغل مرتبط با رمزنگاری، خارج شده‌اند. به عنوان مثال یکی از معاونین سابق گلدمن‌ساکس در هفته‌ی گذشته در وب‌سایت BlockChain.com یک حساب کاربری افتتاح کرده، و یکی دیگر از کارشناسان اجرایی در اوایل این ماه برای پیوستن به بانک خرده‌فروشی رمزنگاری نووگراتز(Novogratz) از گلدمن‌ساکس جدا شده است.

نظر شما در رابطه با سیاست‌های این شرکت بزرگ نسبت به رمزارز‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location