سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت کاریابی Angellist: میزان اشتغال در بازار رمزارز دو برابر شده است

شرکت کاریابی Angellist جزئیات نیاز های استخدامی شرکت ها در فضای رمزارز ها و مشاغل مورد نیاز را مشخص می کند.

دو برابر شدن بازار اشتغال رمزارز ها

به گزارش ارزجو از سایت خبری بیت کوین نیوز، Angellist، آخرین آمار فهرست تقاضا های شغلی خود را درهفته گذشته ارائه کرده و با اشاره به این که اگرچه قیمت بیت کوین

در سه ماه گذشته اشتغال ایجاد شده در بازار رمزارز ها دو برابر شده است

Angellist یک وب سایت آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ برای استارتاپ ها (startups)، سرمایه گذاران کارآفرین (angel investors) و کارجویانی که در حال جستجو در این استارت آپ ها هستند، تاسیس شد. در ماه ژوئیه ۲۰۱۳، این شرکت با Crunchbase، یک پایگاه داده شرکت فناوری اطلاعات متعلق به Techcrunch، همکاری داشت. از سال ۲۰۱۵، این سایت به استارت آپ ها امکان جذب سرمایه از مجموعه ی سرمایه گذاران کارآفرین (angel investors) را می دهد.

پشت پرده رونق سریع اشتغال در بازار رمزارز ها از دیدگاه کاریابی Angellist


عامل اول:Angellist در مورد این نیرو های پیشران پشت صحنه بازار اشتغال رمزارز ها توضیح می دهد:

پرش غیر قابل باور قیمت بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۷ و جذب تعداد زیادی از مردم به این فضا برای اولین بار، و همچنین رکورد شکنی حضور جامعه سرمایه گذار

 عامل دوم:

گسترش فوق العاده ی  ICO ها

موفقیت های استارت آپ ها  در افزایش میلیون ها نفر مشتاق برای کسب پول از همین شیوه است. “به عنوان مثال، تیم پشتیبان  Filecoin  اخیرا رکورد بزرگ ترین ICO در تاریخ را شکست و ۲۵۷ میلیون دلار برای ساخت یک سیستم ذخیره سازی فایل غیر متمرکز جذب کرد.

Angellist توضیح داد:

این شرکت تاکید کرد: همچنان که شرکت های رمزارزی در حال رشد هستند، با افزایش ارزیابی های صعود ارزش سرمایه ، نیاز های استخدامی آنها برای یافتن استعداد های برترافزایش می یابد.  همچنین افزود که بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش با استفاده از فروش توکن ها تنها در ماه مارس حاصل شده است.

درخواست های کاریابی

نه تنها مهندسین  متخصص و با تجربه ای که  در پروژه رمزارز ها مشغول به کار هستند، تقاضای بالایی دارند، که  مهندسان با استعداد فراوان دیگری هستند که علاقه مند به  کار در حوزه فناوری های بلاکچین می باشند.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location