سرمایکس
video thumb

انجمن حسابداران خبره‌ی کالیفرنیا (CalCPA) به دنبال روشن‌سازی سهام ارزهای دیجیتال

طبق یک نامه اخیری که به دست Cointelegraph رسیده است، انجمن حسابداران خبره‌ی کالیفرنیا (CalCPA) به دنبال روشن سازی سهام ارزهای دیجیتال از هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) است.

در این نامه، CalCPA اظهار داشت که حسابرسی به کاربرده شده برای ارزهای دیجیتال، تحت استانداردهای عمومی حسابداری پذیرفته شده ایالات متحده (GAAP) که توسط FASB ایجاد شده است، نبوده است و باید با مدل حسابداری برای یک ارز خارجی هماهنگ باشد. این سازمان عنوان کرد که بسیاری از ویژگی ها و خطرات ارزهای دیجیتال مشابه با ارز خارجی است. این انجمن مدعی است:

در حالی که ارزهای دیجیتال تحت حمایت هیچ دولتی قرار ندارد، تا استاندارد طلایی فاصله‌ی زیادی وجود دارد و دولت ها تنها بر ارزهای مربوطه خود تأثیر گذارند و در پشت آنها قرار ندارند.

بنابراین CalCPA با FASB برای شروع یک پروژه برای حسابرسی ارزهای دیجیتال مذاکره می کند و آن را به دستورکار فنی هیئت یا کمیته بررسی مسائل و موضوعات ضروری اضافه می کند، زیرا معتقد است که ارزهای دیجیتال همچنان در حجم و برنامه های جدید به گسترش خود ادامه می دهند.

مقامات در حوزه های گوناگون به دنبال روشن سازی قوانین برای ارزهای دیجیتال هستند. درخواست CalCPA به دنبال یک نامه دو طرفه از ۲۱ نماینده کنگره ایالات متحده به اداره مالیات بر درآمد ایالات متحده (IRS) صادر شده است که خواستار راهنمایی در مورد چگونگی گزارش مالیات بر ارزهای دیجیتال است.

در این نامه از IRS خواسته شده تا در مورد پیامدهای مالیاتی و گزارشات اساسی برای مالیات دهندگانی که از ارزهای‌دیجیتال استفاده می کنند، راهنمایی هایی ارائه دهد و ادعا می کند که هنوز ابهام قابل ملاحظه ای در مورد تعدادی از سوالات مهم درباره مالیات فدرال در مورد انواع دارایی های در حال ظهور وجود دارد.

در پاسخ به این درخواست، چارلز رتینگ ( Charles Rettig)، عضو هیئت IRS، اظهار داشت که این آژانس، صدور دستورالعمل های مربوطه را اولویت بندی کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version