video thumb

دولت آمریکا ICO تقلبی مخصوص به خود را عرضه می کند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا عزم خود را جزم کرده تا اطمینان یابد که سرمایه‌گذاران می‌توانند ICOهای تقلبی را از نمونه‌های کاربردی آن تشخیص دهند. این عزم جزم تا حدی است که ICO تقلبی مخصوص به خود را عرضه کند! 

این کمیسیون روز چهارشنبه اعلام کرد که یک ICO با عنوان HoweyCoin عرضه خواهد کرد. علت نام‌گذاری این ICO

باوجوداین، کمیسیون اعلام کرده که این عرضه واقعی نیست و افرادی که بخواهند توکن ها را خریداری نمایند به صفحه راهنمای آئین نامه‌های سرمایه‌گذاری خواهند رفت. این صفحه نشانه‌های یک فروش توکن تقلبی و با اهداف کلاه بردارانه را شرح داده است.

دولت آمریکا هم ICO کلاهبرداری برگزار کرد !

بر اساس گفته‌های وب‌سایت HoweyCoin، بسیاری از کسب‌وکارهای مسافرتی از شما ارزی متمرکز می‌خواهند و خرده خرج‌هایی از شما دریافت می‌کنند که در پایان میلیاردها دلار می‌شود!

این وب‌سایت برای جلب توجه خریداران و گول زدن آن‌ها، HoweyCoin را این‌طور توضیح می‌دهد:

HoweyCoin از آخرین فناوری موجود در فضای ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کند که به مسافران این امکان را می‌دهند که بدون این محدودیت‌ها، هزینه‌ی تمام بخش‌های صرف خود را پرداخت نمایند. این ارز به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در فضایی عاری از هرگونه تنش، خریدوفروش کنند و به تبادل بپردازند. HoweyCoin جایی است که می‌توانید به‌وسیله سکه‌های آن هزینه سفرهای خود را تأمین کنید یا هم به آنها به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری دولتی نگاه کنید. یا هر دو!

در ادامه می‌توان دید که این وب‌سایت کاربران را تشویق به نگه‌داری ارزهای خود می‌کند و به آنها قول بازگشت یک و دو درصدی را می‌دهد. چنین ویژگی‌هایی ازجمله اصلی‌ترین شاخصه‌هایی هستند که یک وب‌سایت تقلبی را از وب‌سایت های دیگر متمایز می‌کند.

در این وب‌سایت فهرست اعضای گروه نمایش داده می‌شود، اما هیچ پیوند مشخصی از پروفایل‌های آنها در صفحات مجازی یا وب‌سایت های مرتبط با کسب‌وکارها و سوابق کاری مشاهده نمی‌شود. از طرفی نوشته‌های توییتری بسیاری در رابطه با کارکرد فناوری شان دیده می‌شود.

دولت آمریکا هم ICO کلاهبرداری برگزار کرد !

در کنفرانس خبری، مسئولین کمیسیون اعلام کردند که گزارش کار این ICO دارای نقصان بوده و ابهاماتی در رابطه با توضیحات وجود داشته است. از طرفی تضمین سودهای حاصل از سرمایه‌گذاری و شمارش معکوسی که چرخه ICO را نشان می‌داد، از دیگر نشانه‌های جعلی بودن وب‌سایت هستند.

«اون دانلی»، مشاور ارشد بخش آموزش کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گفت که این وب‌سایت تمامی نشانه‌های یک نمونه تقلبی را داشت و سرمایه‌گذاران می‌توانند با برسی این نشانه‌ها گرفتار دامشان نشوند:

کلاه‌برداران می‌توانند به‌سرعت یک وب‌سایت زیبا و شکیل را ایجاد کنند و آن را با اطلاعات گول زننده و پیچیده پر نمایند تا سرمایه‌گذاران بخت‌برگشته را به دردسر بی اندازند. اما این وب‌سایت ها نقاط ضعفی دارند که با دانستن آنها می‌توانید به‌راحتی مانع از انجام کارهایشان شوید. تنها باید بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید.