سرمایکس
video thumb

چگونه انتخابات ایالات متحده ممکن است بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد

تجزیه و تحلیل انتخابات گذشته در مورد سایر دارایی ها، یک روایت مثبت را برای بیت کوین

در حالی که جو بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آماده می شود، Cointelegraph Consulting در مورد چگونگی واکنش دارایی های سنتی به انتخاب نامزد دموکرات تأمل می کند. از نظر تاریخی، نظر دموکرات ها در مورد طلا صعودی بوده است، زیرا تصور عمومی این است که پول های بدون پشتوانه بیشتری تحت رهبری دموکرات ها چاپ می شود و ارزش دلار را کاهش می دهد. در کوتاه مدت، بیت کوین (BTC) قبلاً سود فراوانی برده است و از روز انتخابات تاکنون ۱۰ درصد افزایش یافته است.

آخرین یافته های Santiment که در خبرنامه دو هفته ای Cointelegraph Consulting منتشر شده است، نشان دهنده این است که متوسط سود دارندگان بیت کوین در بلند مدت در بالاترین سطح ۱۴ ماهه قرار دارد و این احتمال را دارد که آنها از پوزیشن ها خارج شوند و سود کسب کنند.

Market Value to Realised Value یا نسبت MVRV، شاخصی است که میانگین سود یا زیان گروه خاصی از هودل کنندگان را ردیابی می کند تا بفهمد آیا آنها در موقعیت فروش سود هستند یا خیر. اندکی پس از شکستن ۱۵۰۰۰ دلار در ۵ نوامبر، نسبت ۳۰ روزه MVRV بیت کوین – یا متوسط بازده سرمایه گذاری در تمام آدرس هایی که در ۳۰ روز گذشته بیت کوین را خریداری کرده اند – افزایش ۱۸٫۸ درصد افزایش داشته اند که نشان می دهد دارندگان کوتاه مدت بیت کوین تقریباً نزدیک به ۲۰ درصد سود سرمایه گذاری اولیه خود قرار دارند.

دیگر معیارهای روی زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین در آستانه آخرین فشار پس از ۱۵۰۰۰ دلار، در حال جمع آوری بیت کوین هستند. میانگین آدرس هایی که ۱۰ تا ۱۰۰ بیت کوین دارند، در ۲۰ سپتامبر قبل از شروع بازگشت به کمتر از حد متوسط ۶ ماهه رسیده و از آن زمان به ۳۷،۸۰۰ بیت کوین افزایش یافته است، که نشان دهنده اعتماد مجدد به این دارایی است.

لازم به ذکر است که اخبار دیگر از سراسر دنیای بلاک چین قانونی و سازمانی نشان دهنده این است که یکی از بزرگ ترین بانک های چین یک اوراق قرضه مبتنی بر بلاک چین جدید را راه اندازی کرده است که از گواهینامه های رمزگذاری شده استفاده می کند. در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار با بیش از ۱٫۲۶ میلیارد دلار جمع آوری از ICO های ثبت نشده در سال ۲۰۲۰ رکورددار است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version