سرمایکس
video thumb

مدیر عامل بایننس: دیفای برای ماندن آمده است

مدیرعامل بایننس عنوان کرده که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین بهترین نوع پول هستند. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بزرگ ارز دیجیتال بین المللی بایننس عنوان کرد که علی رغم وجود بسیاری از پروژه های دیفای که نشانه هایی از داشتن حباب را نشان می دهند، اما امور مالی غیرمتمرکز اینجاست که بماند.

ژائو در مصاحبه خود با آژانس خبری روسیه RBC اظهار داشت که “بسیاری از پروژه های DeFi از قبل دارای حباب بوده اند و من همچنین معتقدم که نشانه هایی از وجود حباب در صنعت دیفای وجود دارد، اما این به این معنی نیست که دیفای در نهایت به طور کامل ناپدید می شود. “

ژائو در ادامه با بیان اینکه صنعت دیفای پتانسیل زیادی برای رشد دارد، خاطرنشان کرد: دیفای همچنان در میان روندهای صعودی بیت کوین (BTC) همچنان محبوب است. این مدیر اجرایی همچنین تأکید کرد که عرضه اولیه سکه یا ICO در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک حباب شناخته می شود، اما تعدادی از پروژه های متولد شده از ICO مانند بایننس هنوز هم بسیار خوب عمل می کنند. وی در این خصوص عنوان کرد:

“شرکت ها توکن های جدید ایجاد می کنند، آنها را به عنوان پاداش صادر می کنند. این یک داستان طولانی مدت نیست. اما فکر می کنم دیفای اینجاست تا بماند. اکنون نیز با افزایش محبوبیت بیت کوین، دیفای همچنان محبوب است. ما فکر می کنیم پتانسیل رشد زیادی در دیفای وجود دارد. “

با این حال، ژائو عنوان کرد که برخی از پروژه های دیفای “ممکن است برای یک مدت طولانی ماندگار نباشند” علیرغم اینکه این صنعت مشوق های زیادی از طریق ییلد فارمینگ دیفای و نقدینگی دیفای ارائه می دهد.

ژائو همچنین ادعا کرد که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بهترین نوع پول هستند و آن را “پول آزادی میلیون ها نفر در سراسر جهان” خواند. این مدیرعامل پیش بینی کرد که بازار ارز دیجیتال تا حدود ۱۰۰۰۰۰ درصد رشد داشته باشد، زیرا گویا دارایی های دیجیتال بیش از ارز فیات پذیرفته می شوند.

ژائو در حالی که آینده را برای دیفای می بیند، موانع موجود در صنعت را که به جذابیت گسترده ای برای مردم رسیده است، نیز متذکر شده است. در ماه آگوست، او ادعا کرد که صرافی های متمرکز تا زمانی که صرافی های غیرمتمرکز کاربر پسند شوند، محبوب باقی خواهند ماند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version