video thumb

ارسال هشدارنامه یک کمیسیون بورس و اوراق بهادار در کانادا به شرکت های فاقد مجوز رمزارز

کمیته رمزارز ها

هشدار به سرمایه گذاران کانادا

به گزارش ارزجو و به نقل از news.bitcoin، روز جمعه، کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) با صدور هشدارنامه ای خطاب کاربران این پنج شرکت، اعلام کرده است که به نظر می رسد این شرکت ها به دنبال تشویق و القای سرمایه گذاران انتاریو به سرمایه گذاری و یا مبادله رمزارز ها می باشند. در این هشدار نامه عنوان شده است:

شرکت های، Btcreal، Bitserial، Hypercube Ventures LP، Cabincoin OÜ وBaappay (تا به حال) هیچ گونه ثبت نامی را برای کسب مجوز سرمایه گذاری، ارائه مشاوره در سرمایه گذاری، خرید و یا فروش اوراق بهادار را انجام نداده اند.

به گزارش CBC، این کمیسیون پس آن که گزارشاتی را در رابطه با چند پلتفرم مبادله رمزارز دریافت نمود، تحقیق پیرامون آن ها را آغاز کرده است. این پایگاه خبری اضافه کرده است که تا کنون OSC هیچ پلتفرمی را به رسمیت نشناخته است. بر اساس اخبار موجود، هر پلتفرم که با تعریف اوراق بهادار همخوانی دارد، بایستی بازار بودن یا نبودن خود را تعیین کند. بازار ها ملزم به تبعیت از قوانین حاکم بر صرافی ها و سیستم های مبادلاتی می باشند.

OSC  در ماه گذشته هشدار هایی را در رابطه با پلتفرم های Bitconnect،Bitconnect Coin  و همچنین صرافی BCC صادر نمود. بر اساس این هشدار، این پلتفرم ها هیچ گونه ثبت نامی را در Ontario به منظور (کسب مجوز) سرمایه گذاری، ارائه مشاوره به سرمایه گذاران، خرید و فروش اوراق بهادار را انجام نداده اند.

پنج شرکت بدون مجوز در کانادا

اولین شرکتی که در هشدار نامه روز جمعه به آن اشاره شده است، Btcreal می باشد. بر اساس توضیح OSC از آن، این شرکت مدعی است که کلیه خدمات سرمایه گذاری را در رابطه با سرمایه گذاری های مرتبط با رمزارز ها و فارکس ارائه می دهد. این شرکت همچنین به سرمایه گذاران وعده بیشترین بازگشت سرمایه را کمترین زمان ممکن را می دهد. وب سایت این شرکت، شش راه بازگشت بالای سرمایه را تبلیغ می نماید.

شرکت بعدی Bitserial می باشد که مدعی است فرصت هایی را برای سرمایه گذاری در توکن BTE ارائه می دهد. بر اساس جزییاتی که OSC ارائه می دهد، این شرکت سرمایه گذاران را به شرکت در یک برنامه وام دهی تشویق می کند. در این طرح، شرکت کنندگان قادر به مبادله bitcoin، litecoin، ethereum  در ازای توکن BTE هستند که به منظور بازگشت بالای سرمایه تحویل داده شده اند.

سومین شرکت Hypercube Ventures LP می باشد که به گفته OSC، وب سایت های متعددی را به منظور تشویق سرمایه گذاران برای مشارکت در استخر استخراج emission برای تولید رمزارز «VNN» مدیریت می کند.

چهارمین شرکت، Cabincoin OÜ  می باشد که بر اساس اسناد  OSC، در حال حاضر فروش توکن Cabincoin  را بدون ثبت نام تبلیغ می نماید. این شرکت همچنین مدعی است که ارزش آینده این توکن ها بسیار بالا تر از قیمت اولیه آن‌ها خواهد بود.

آخرین شرکتی که در این لیست قرار می گیرد، Baappay Inc  می باشد بر اساس توضیحات وب سایت آن، یک پلتفرم چندلایه است که با ادغام خدمات متعدد و به صورت هم زمان، هر دو روش پرداخت رمزارز و یا پول فیات را در چند ثانیه تائید و تضمین خواهد کرد. بر اساس OSC این شرکت در حال حاضر به تبلیغ یک رویداد فروش توکن ثبت نام نشده می پردازد.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.