سرمایکس
video thumb

زی کش با بروزرسانی Canopy، اولین رویداد هاوینگ خود را جشن می‌گیرد

گزارش های نتشر شده حاکی از آن است که ارز دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم خصوصی زی کش (ZEC) اولین رویداد هاوینگ خود را در ۱۸ نوامبر جشن گرفت. بر اساس این گزارش ها، این رویداد با اجرای بروزرسانی Canopy رخ داد که یک صندوق توسعه برای این پلتفرم ایجاد می کند و “پاداش بنیان گذاران” را حذف می کند.

لازم یه ذکر است که این رویداد هاوینگ و به روزرسانی در بلاک ۱،۰۴۶،۴۰۰ رخ داده است، یعنی بیش از چهار سال پس از استخراج زی کش در اواخر ماه اکتبر سال ۲۰۱۶٫

Canopy پنجمین بروزرسانی بزرگ زی کش می باشد که در درجه اول شامل تغییر در توزیع پاداش استخراج است. پیش از این، تامین مالی برای توسعه این پلتفرم به طور بالقوه قرار بود در رویداد هاوینگ اول به پایان برسد. بروزرسانی های فنی نسبتاً جزئی بودند، با سه پروپوزال بهبود در برخی از پارامترهای امنیتی و عملکردی.

این تغییرات که توسط جامعه زی کش پیشنهاد و تصویب شده، یک صندوق توسعه مستمر برای چهار سال آینده ایجاد می کند.

در حالی که ۸۰ درصد از پاداش استخراج هنوز به استخراج کنندگان تعلق می گیرد، اکنون ۸ درصد به Major Grants Fund اختصاص خواهد یافت که فقط به توسعه دهندگان شخص ثالث مستقل اختصاص دارد.

گفتنی است که ۱۲ درصد باقیمانده بین Electric Coin Company که ۷ درصد دریافت می کند و بنیاد زی کش تقسیم می شود که ۵ درصد باقیمانده را جمع آوری می کند.

این تغییر در درجه اول بر بنیان گذاران و کارمندان ECC تأثیر می گذارد، در حالی که سهم اختصاص یافته برای خود شرکت اندکی افزایش یافته است. بعلاوه، ورود تیم های خارجی به محیط توسعه زی کش توسط جامعه امری اساسی برای اطمینان از یکپارچگی و رشد پروتکل به روشی غیرمتمرکز تلقی می شد.

پیش از این ۲۰ درصد جوایز شبکه که به ماینرها تعلق نمی گرفت بین ECC، بنیاد زی کش و بنیان گذاران و سرمایه گذارانی که به ایجاد زی کش کمک می کردند تقسیم می شد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، ECC اخیراً کد منبع “Halo 2” به روز شده و کارآمدتر را در دامنه عمومی منتشر کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version