سرمایکس
video thumb

CZ: معامله‌گران آمریکایی بایننس روش‌های “هوشمندانه‌ای” برای دور زدن محدودیت‌ها پیدا می کنند

CZ اعتراف می کند که جدا کردن معامله گران آمریکایی از صرافی جهانی بایننس همیشه آسان نیست. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، بنیان گذار و مدیرعامل بایننس که به CZ نیز معروف می باشد، عنوان می کند که او باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از دسترسی غیرقانونی معامله گران “باهوش” آمریکایی به صرافی جهانی خود انجام دهد.

ژائو در مصاحبه ای با بلومبرگ عنوان کرد که صرافی وی باید “به صورت هوشمندانه تری به دنبال راهی برای جلوگیری از دسترسی معامله گران آمریکایی به پلتفرم خود باشد.” وی در این خصوص عنوان کرد:

“اساساً، ما به طور مداوم سعی می کنیم فرآیند مسدود کردن شهروندان آمریکایی را بهبود بخشیم. بعضی اوقات بعضی از افراد هستند که می خواهند این اقدام ما را دور بزنند و هنوز از این پلتفرم استفاده می کنند و ما باید برای محافظت از آن روش هوشمندانه تری پیدا کنیم و وقتی این کار را انجام دهیم، آنها را مسدود می کنیم. “

بایننس که از نظر حجم معاملات، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است، در سپتامبر ۲۰۱۹ به دلیل خطرات نظارتی، ارائه خدمات به معامله گران ایالات متحده را متوقف کرد. این صرافی عنوان کرده که Binance.US را با مشارکت BAM Trading Services که توسط شبکه اجرای جرایم مالی برای خدمات رسانی به مشتریان آمریکایی تأیید شده، راه اندازی می کند.

گفته می شود که حجم معاملات در Binance.US تنها کسری از گردش مالی روزانه در صرافی اصلی بایننس می باشد. با این حال، حجم گزارش شده غالباً متورم است و فعالیت واقعی معاملاتی را نشان نمی دهد. همانطور که کوین تلگراف گزارش کرده است، صرافی های بزرگ همچنان به تبلیغ حجم های جعلی ادامه می دهند.

چندین صرافی ارز دیجیتال برای بدست آوردن جایگاه در ایالات متحده به دلیل رویکرد ناسازگار قانونی این کشور در دارایی های دیجیتال تلاش کرده اند. در ماه گذشته، کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحد یا CFTC، یک اقدام اجرایی مدنی علیه صرافی مشتقات بیتمکس به دلیل فعالیت یک کارگزاری ثبت نشده انجام داد.

در همان زمان، وزارت دادگستری در حال جستجو برای مجازات کیفری برای تیم اجرایی بیتمکس به دلیل تسهیل پولشویی از و به ایالات متحده است. در واکنش به این اقدام، این صرافی اقدامات جدید پولشویی و نظارت بر معاملات را به منظور خنثی کردن فعالیت بازیگران بد اعلام کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version