video thumb

بلاک چین رسمی ایاس (EOS) امروز راه‌اندازی می‌شود

بلاک چین رسمی ایاس (EOS) امروز راه‌اندازی می‌شودReviewed by محمد آذرنیوار on Jun 9Rating: ۵.۰

بر اساس نتایج یک رای گیری زنده که در ۸ ژوئن انجام شد، احتمالا امروز ۹ ژوئن به صورت رسمی بلاک چین ایاس راه اندازی می‌شود.

بلاک چین رسمی ایاس (EOS) امروز راه‌اندازی می‌شود

کاندیداهای اجرای بلاک چین ایاس که با عنوان «تولید کنندگان بلاک» شناخته می‌شوند، با یک رای گیری زنده، ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت جهانی را برای اجرای رسمی بلاک چین انتخاب کردند. تولیدکنندگان بلاک در ایاس مانند ماینرها در شبکه بیت کوین هستند.

این خبر در حالی منتشر شد که هفته گذشته هم اولین نسخه از نرم افزار EOSIO به صورت رسمی منتشر شد. نرم افزار EOSIO این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از بلاک چین توسعه دهندگان بتوانند نرم افزارها و سیستم های جامعه محور را طراحی و اجرا کنند.

بلاک چین رسمی ایاس (EOS) امروز راه‌اندازی می‌شود

کارشناسان انتظار دارند تا نرم افزار EOSIO به طور مستقیم به رقیبی برای اتریوم در ساخت برنامه های غیرمتمرکز تبدیل شود. ایاس همچنین پشتوانه مالی خوبی در خود می بیند. در همان روزی که نخستین نسخه از نرم افزار EOSIO منتشر شد، شرکت توسعه دهنده ایاس، Block One، خبر از دریافت حمایت مالی ۵۰ میلیون دلاری از یک صندوق سرمایه گذاری بزرگ داد.

همچنین بخوانید: ایاس (EOS) چیست؟

پیش فروش توکن‌های EOS که به بزرگترین ICO تاریخ معروف است، با جذب سرمایه بیش از ۴ میلیارد دلار، در روز یکم ژوئن پایان یافت.

علیرغم اینکه امروز قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه بود، این خبر باعث افزایش قیمت توکن‌های EOS تا ۱۴٫۳ دلار شد.

اشتراک در تلگرام