سرمایکس
video thumb

اظهارات جی کلیتون در مورد افزایش محبوبیت بیت کوین!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جی کلیتون در پایان سال از سمت خود به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده کناره گیری خواهد کرد. جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس مستعفی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که بر رد ۹ ETF بیت کوین در دوره تصدی خود نظارت داشت، به CNBC گفته است که “ناکارآمدی” در سیستم های پرداخت فعلی باعث محبوبیت بیت کوین می شود.

کلیتون که قرار است تا پایان سال از سمت خود کناره گیری کند با حضور در Squawk Box CNBC، ارزیابی کلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را مبنی بر اینکه بیت کوین یک اوراق بهادار نیست بلکه یک مکانیسم پرداخت و ذخیره ارزش است، تأیید کرد. وی در این خصوص عنوان کرد:

“ما تشخیص دادیم که بیت کوین یک اوراق بهادار نیست، بلکه بیشتر یک مکانیسم پرداخت و ارزش ذخیره است.” “مکانیسم های پرداخت فعلی ما – دارای ناکارآمدی هستند ، ناکارآمدی از جمله مواردی است که باعث افزایش به کار گیری بیت کوین می شود.”

رئیس بیت کوین به دلیل سخت گیری در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال مورد انتقاد گسترده ای قرار گرفته است. با این حال، كلیتون در طول سال های ریاست خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اصولاً هرگز مخالف سرسخت بیت کوین نبوده، اما به طور منظم ترس خود را از اینكه در هنگام سرمایه گذاری در ETF بیت کوین سرمایه گذاران در معرض خطر غیرضروری قرار گیرند، ابراز داشت.

این خطر به این دلیل است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصور می کند که ماهیت قانون گذاری نشده برخی از صرافی های بیت کوین، دستکاری قیمت این ارز دیجیتال را بسیار آسان می کند. با برکناری كلیتون از ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ، برخی از طرفداران بیت کوین معتقدند كه احتمال تأیید ETF بیت کوین در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است.

جی کلیتون، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه دسامبر از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
این یک معامله بزرگ برای قانون گذاری ارزهای دیجیتال است.
جانشین كلیتون در نهایت ETF بیت کوین را تأیید یا رد می کند.
امیدواریم که رئیس جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این نوآوری را درک کند
– Yano (JasonYanowitz) 16 نوامبر ۲۰۲۰

کلیتون بر این باور است که بیت کوین به رشد خود ادامه می دهد، در حالی که مقررات نیز پیشرفت می کنند.

آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم، این است که مکانیسم های پرداخت فعلی ما در داخل و خارج از کشور ناکارآمد هستند. این ناکارآمدی ها مواردی هستند که باعث افزایش استفاده از بیت کوین می شوند … و ما شاهد حجم گسترده تری نیز خواهیم بود. ما می خواهیم این رشد را مشاهده کنیم و مقررات بیشتری در مورد فضای پرداخت دیجیتال خواهیم دید.

کلیتون اولین عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بود که در مورد مشکلات احتمالی سرمایه گذاری ICO در طی ICO 2017 هشدار داد و به مردم یادآوری کرد که چنین کالاهایی معمولاً به عنوان عرضه های اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند و تحت مقررات آنها قرار می گیرند.

كلیتون در این خصوص عنوان کرد: “ما بیت کوین را به عنوان یك اوراق بهادار قانون گذاری نكردیم” و توضیح داد كه بیت کوین “بسیار بیشتر یك مکانیسم پرداخت و ارزش ذخیره است” تا یک اوراق بهادار.

هنگامی که افراد از دارایی های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار به منظور جذب سرمایه برای یک سرمایه گذاری استفاده می کنند، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آن را قانون گذاری می کند. و آنچه در ICO اتفاق می افتاد این بود که مردم از ICO استفاده می کردند و اساساً اوراق بهادار عمومی را بدون ثبت آنها در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه می دادند.

در پایان لازم به ذکر است که کلیتون در دسامبر ۲۰۱۷ توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ به عنوان رئیس SEC معرفی شد و از سمت خود به عنوان یکی از طولانی مدت ترین انتصابات این آژانس خارج می شود. در ژوئن سال ۲۰۲۰، كلیتون از جانب ترامپ به عنوان جانشین دادستان اخراج ایالات متحده برای بخش جنوبی نیویورك معرفی شد، این همان موقعیتی می باشد كه به گفته کلیتون وی تمایل زیادی برای ادامه کار خود در خدمات عمومی داشته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version