سرمایکس
video thumb

مدیرعامل شرکت ریپل انتظار دارد که بیت کوین در دراز مدت موفق شود!

بر اساس گزارش های منتشر شده، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل ممکن است منتقد بیت کوین (BTC) باشد، اما او هنوز هم می خواهد این ارز دیجیتال برتر در دراز مدت موفق شود.

گارلینگهاوس با حضور در یک قسمت از پادکست Fortune’s “Brainstorm” عنوان کرد که بیت کوین با ریپل رقابت نمی کند و او همچنان به نگهداری این ارز دیجیتال برتر ادامه می دهد. وی در این خصوص عنوان کرد:

“من کاری را که ریپل انجام می دهد با بیت کوین قابل رقابت نمی دانم. من می خواهم بیت کوین موفق باشد. “

او تاکید کرد که در بازار گاوی بعدی، افزایش قیمت بیت کوین نشانه خوبی برای سایر ارزهای دیجیتال است. بیت کوین به دلیل تسلط گسترده بر بازار و جذابیت بیشتر در بین سرمایه گذاران، گرانش زیادی به سایر دارایی های دیجیتال از جمله XRP دارد. در آخرین بررسی ها، میزان تسلط بیت کوین ۶۶٫۲ درصد بود، به این معنی که دو سوم کل بازار ارز دیجیتال در اختیار بیت کوین قرار دارد.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، در اوج رونق آلت کوین ها در ژانویه ۲۰۱۸، میزان تسلط بیت کوین به حدود ۳۲٫۸٪ کاهش یافت.

سلطه بیت کوین طی شش هفته گذشته به دنبال یک سری جهش های عمده قیمت، به طور مداوم افزایش یافته است. طبق داده های TradingView ، XRP نیز در این هفته شروع به افزایش کرده و به بالاترین قیمت خود در حدود ۰٫۳۰۷۵ دلار رسیده است.

گفتنی است که نگرش مثبت گارلینگهاوس به بیت کوین در کمتر از دو هفته پس از اخطار مدیر ریپل به شرکت های بزرگ در مورد نگهداری ارز دیجیتال اعلام شده است.

گارلینگهاوس چندی پیش در پستی در توئیتر اظهار داشت که خرید بیت کوین روش خوبی برای جلب نظر دولت بایدن نیست که موضع قویتری در مورد حفاظت از محیط زیست گرفته است. در همین حال گفته می شود که اجماع اثبات کار بیت کوین برای محیط زیست مضر است.

تحت هدایت بایدن، شرکت های تجاری عمومی ممکن است مجبور به افشای کلیه فعالیت های تولید گازهای گلخانه ای خود باشند. برای شرکت هایی مانند Square و MicroStrategy که بخشی از ترازنامه خود را به بیت کوین تبدیل کردند، این مسئله می تواند به معنای نیاز به ارائه گزارش های اضافی باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version