video thumb

قانون‌گذاری کره‌جنوبی درباره ICOها پس‌از مسدود شدن در ۲۰۱۷

قانون گذاری جدید کره جنوبی درباره ICO ها پس از مسدود سازی آنها در سال ۲۰۱۷ : رسانه های محلی دیروز گزارش کردند که به گفته مقامات دولتی، کره جنوبی قصد دارد تا راه دوباره قانونی کردن ICO ها یا همان عرضه اولیه سکه را طی کند.

طبق گفته Business Korea، کمیته مجمع ملی که فعالیتش مختص مطالعات روی چیزی است که از آن به عنوان “چهارمین انقلاب صنعتی” یاد می شود، آن ها قصد دارند پایه قانونی را برای استفاده از ارز رمزپایه در کشور بهبود ببخشند که بخشی از این اقدامات می تواند خارج کردن ICO ها از حالت مسدود و محدود است که دولت در سپتامبر ۲۰۱۷ آن را تصویب کرد.

لازم است که نیروی کاری شامل متخصصان خصوصی را برای ایجاد شفافیت در معاملات ارز رمزپایه تشکیل دهیم و تجارتی سالم را به این شکل بسازیم.

همچنین پایه های قانونی برای معاملات ارز رمزپایه را از جمله آن اجازه به فعالیت ICO ها را از طریق کمیته دائمی شورای ملی را به اجرا در آوریم.

تصمیم سئول برای مسدود سازی ICO ها و زمانی که آن را به قانون تبدیل کردند، با واکنش های بسیاری روبرو شد، ولی افکار عمومی کم کم توجهشان به تهدید احتمالی مسدود سازی کل ارز های رمزپایه جلب شد. ترس عمومی منجر به اعتراضات گسترده و خواستار استعفای وزیران ارشد در ماه ژانویه امسال شد.

دوره ای موقت شاهد شکل گیری سریع بازار ارز رمزپایه داخلی بوده است که صرافی ها در این زمان متحمل قانون گذاری های جدید بود که بر این اساس، معاملات ناشناس یا با چند حساب کاربری را غیر قانونی می دانست.

با شکست دولت برای ایجاد خط مشی برای ICO ها، کمپانی های زنجیره بلاک داخلی، برای به اجرا در آوردن ICO به سنگاپور و سوئیس می روند و هزینه های غیر ضروری را پرداخت می کنند.

همچنین سرمایه گذاران در معرض خطر ICO جعلی کمپانی های شرکت های برجسته هستند.

Business Korea در کنفرانس این هفته :
یک محقق زنجیره بلاک از قانون گذاران خواست تا رویکرد خود را درباره قانون گذاری بر روی ارز رمزپایه و زنجیره بلاک بهبود ببخشند و با هر دو این پدیده ها با اهمیت رفتار کنند.



Also published on Medium.

جدیدترین بروز رسانی این مطلب :۳ دقیقه قبل