سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیونی در یک مرکز استخراج رمزارز در نیویورک

شرکت Coinmint از طریق یکی از شرکت های تابعه خود به نام شرکت “مرکز داده های ناحیه شمال” (North Country Data Center) عملیات خود را انجام می دهد و در حال حاضر نیز در زمینه استخراج رمزارز های متعددی از جمله بیت کوین، دش و اتر فعالیت دارد. این شرکت در تلاش برای یک سرمایه گذاری کلان در این حوزه در ایالت نیویورک است.

کلید خوردن عملیات استخراج رمزارز

این تاسیسات از نظر جغرافیایی در زمین یک کارخانه ذوب آلومینیوم تعطیل شده و قدیمی به نام Alcoa East Facility  واقع شده است و گفته می شود که با ۱۳۰۰ هکتار مساحت و ۴۳۵ مگاوات توان الکتریکی می تواند جوابگوی نیاز یکی از بزرگ ترین مزارع استخراج در جهان باشد.

image001 5 سرمایه گذاری 700 میلیونی در یک مرکز استخراج رمزارز در نیویورک
Coinmint mining facility in new york, massena/Google Images

برنامه ریزی دقیق برای راه اندازی مرکز استخراج رمزارز

بنابر ادعای این شرکت، علاوه بر سرمایه گذاری اولیه ۵۰ میلیون دلاری، قرار است تا با سرمایه گذاری مجموعا ۷۰۰ میلیون دلار در این منطقه، ۱۵۰ شغل جدید در طول ۱۸ ماه آینده ایجاد کند. بر طبق برنامه ریزی ها انتظار می رود که این مرکز، عملیات خود را با تمام قدرت تا ۱۲ ماه آینده آغاز کند.

به گزارش ارزجو و به نقل از Kyle Carlton، سخنگوی شرکت Coinmint، برای رسیدن به بیشترین پتانسیل این مرکز استخراج، سخت ترین و بزرگ ترین مرحله، شروع عملیات آن است.

بیشتر بخوانید: قانون گذاری بیت کوین و سایر رمزارز ها در ایران و جهان چگونه است؟

دلایل انتخاب شهر Massena برای ساخت یکی از بزرگ ترین مزارع استخراج

وی درباره دلایل خود برای انتخاب این شهر برای تاسیس چنین مزرعه استخراج بزرگی، از اهالی منطقه و نیز برق هیدروالکتریک آن – که جایگزین سالم تری نسبت به منابع کم دوام تر انرژی مورد استفاده در زیر ساخت دیتا سنتر های دیگر نقاط جهان است- نام برد.

به گفته وی، این منبع سالم و ارزان انرژی مهم ترین دلیل رونق هر چه بیشتر کسب و کار آن ها در آینده می شود. چنین هزینه ارزانی باعث می شود که این شرکت بتواند با پیشرفت فزاینده بازار جهانی  رمزارز ها به رقابت بپردازد.

برای مشاهده ویدیویی از مراحل راه اندازی و آماده سازی این مرکز، بر روی این لینک کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: حملات دامنه دار به رمزارز BTG و ۱۸ میلیون دلار سرقت 

شهر Massena با آغوش باز به استقبال مشاغل جدید می رود

image002 3 سرمایه گذاری 700 میلیونی در یک مرکز استخراج رمزارز در نیویورک
Massena Town/source

اشتغال زایی عظیم در شهر Massena به واسطه این مزرعه بزرگ استخراج

همان طور که پیش تر گزارش کردیم،  وقتی مقامات اداره برق نیویورک مجوز تخصیص ۱۵۰۰۰ کیلووات برق هیدروالکتریک به حوزه استخراج رمزارز را صادر کردند، انتظار می رفت که وضعیت اشتغال در این منطقه نیز به شدت بهبود یابد.

پیش بینی می شود  که این مزرعه بزرگ استخراج به صورت شبانه روزی کار کند و با استخدام ۷۵ نفر به صورت تمام وقت در سال ۲۰۱۸ و ۷۵ نفر دیگر در سال ۲۰۱۹، حداقل برای ۱۵۰ نفر در این ناحیه اشتغال زایی شود.

مشاغل مورد نیاز این مرکز عبارتند از: پرسنل تامین کننده امنیت، متخصصان IT، برق کار ها، نصاب ها، و اپراتور ها. حقوق سالانه متوسط کارکنان این مرکز نیز در حدود ۴۶۰۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: عرضه اولین والت Lightning اندروید، تراکنش های آنی با کارمزد ناچیز

آغوش باز مقامات Massen از مزرعه استخراج

آقای Steve O’Shaughnessy، یکی از مسئولان عالی رتبه شهر Massena در روز سه شنبه گفت: “ما شدیدا پذیرای شرکت Coinmint هستیم و مقدم آن ها را به شهرمان خوش آمد می گوییم. حتی فکر این که با ورود این شرکت ۱۵۰ شغل برای اهالی این شهر ایجاد شده و جان تازه ای به یکی از کارخانه های متروکه این شهر بخشیده می شود، بسیار هیجان انگیز است. این چیزی است که ما مدت ها به دنبال آن بوده ایم؛ به همین دلیل از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهیم کرد.”

آیا به نظر شما نیویورک می تواند با چین و دیگر کشور های بزرگ جهان در حیطه استخراج رمزارز ها رقابت کند؟ نظرات خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: آلتکوین های برتر سال ۲۰۱۴ امروز در چه موقعیتی و کجای جدول هستند؟

توجه!

نوشتار فوق تنها تحلیلی از نویسنده آن است. هر گونه پیامد استفاده از آن در سرمایه گذاری رمزارز ها با مسئولیت کاربر گرامی است و ارزجو از این نظر، فاقد هیچ گونه مسئولیتی است.

بیشتر بخوانید: تغییرات نرخ برق مصرفی برای استخراج گران در نیویورک

Source

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location