سرمایکس
video thumb

Pantera Capital: کمبود بیت کوین واقعی و علت آن PayPal است

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Pantera Capital عنوان کرده که بحران عرضه بیت کوین می تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد. بر اساس این گزارش ها، ورود PayPal به بازار ارزهای دیجیتال می تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت بیت کوین (BTC) داشته باشد.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده است، شرکت سرمایه گذاری دیجیتال Pantera Capital عنوان می کند که کمبود بیت کوین یک از عوامل اصلی افزایش قیمت اخیر است و بخش اعظم بیت کوین های تازه استخراج شده توسط پی پال (PayPal) جمع آوری می شود.

Pantera با بیان اینکه که سرویس ارز دیجیتال جدید پی پال”در حال حاضر تأثیر زیادی بر روی قیمت این ارز دیجیتال دارد”، اضافه کرد که این ارائه دهنده خدمات پرداخت تقریبا ۷۰٪ از کل بیت کوین جدید در گردش را تحت اختیار خود در می آورد.

Pantera با استناد به داده های itBit ادعا می کند:

“وقتی پی پال در زمینه ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت کرد، حجم معاملات شروع به منفجر شدن کرد. افزایش حجم itBit نشان می دهد که در طی چهار هفته از زمان فعال شدن پی پال در این زمینه، این پلتفرم تقریبا ۷۰ درصد از عرضه جدید بیت کوین را خریداری کرده است. “

طبق گفته Pantera، داده ها حاکی از آن است که پی پال و Cash App در حال خرید تمام بیت کوین های تازه صادر شده هستند.

سیاست پولی بیت کوین این گونه برنامه ریزی شده است که به مرور زمان تورم زا باشد. مقیاس گسترده پذیرش این ارز دیجیتال، منجر به افزایش قدرت خرید و کمبود منبع می شود. Pantera ادعا می کند که عامل دوم به افزایش پارابولیک قیمت بیت کوین کمک می کند.

PayPal اوایل این ماه خدمات معاملات ارز دیجیتال خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد و به مشتریان اجازه داد تا حداکثر ۲۰،۰۰۰ دلار در هفته تجارت کنند. این پلتفرم در اوایل سال ۲۰۲۱ در سطح جهانی راه اندازی خواهد شد.

این ارائه دهنده پرداخت آنلاین دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال است که همین امر منجر به برداشتن یگ گام بزرگ در زمینه پذیرش ارز دیجیتال می شود.

Pantera می گوید اکنون خرید بیت کوین بسیار آسان تر از آخرین بازار گاوی در سال ۲۰۱۷ است. علاوه بر پی پال، سایر خرده فروشی هایی که به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرده اند، شامل Cash App و Robinhood می باشند.

پذیرش گسترده تر به این معنی است که این ارز دیجیتال احتمالاً سطوح بالاتری از قیمت را حفظ می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version