سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رمزارزهایی با رویداد‌های مهم در ماه ژوئن

خلاصه مطلب

  • بر خلاف سال‌های گذشته، بیت‌کوین و دیگر رمزارزها پس از رویداد Consensus در نیویورک، یک روند کاهش قیمت را در پیش گرفته‌اند، با این حال هنوز هم موارد جالب و قابل توجهی در بخش ارزهای ثانویه وجود دارد و ما در این مقاله به بررسی چند مورد از آن‌ها پرداخته‌ایم.

این هفته قرار است اتفاقات هیجان‌ انگیزی رخ دهد و لحظه به لحظه به این اتفاقات نزدیک می‌شویم؛ دو عدد از این موارد رمزارزهای EOS و ONT هستند که هردو طی هفته‌ی آینده به صورت رسمی شبکه‌ی بلاک‌چین خودشان را راه‌اندازی خواهند کرد و از هم‌اکنون سروصدای زیادی برپا کرده‌اند. راه‌اندازی‌ شبکه‌ی اصلی می‌تواند نشانه‌هایی برای پیشبینی آینده‌ی رمزارزها به ما بدهد. هرگونه تاخیر در این روند می‌تواند منجر به ضرر شود، در حالی که نشان دادن خوش قول بودن و زمان‌ شناسی می‌تواند حمایت بازار و در نتیجه یک افزایش چشم‌گیر قیمت را در پیش‌ داشته باشد. دو رمزارز ONT و EOS در هفته‌ی پیش‌رو قطعا به شکل بسیار جدی تحت نظر خواهند بود چونکه روز‌های پیش‌رو می‌تواند برای آن‌ها سرنوشت ساز باشد.

تا کنون بسیاری از رمزارزها سعی کرده‌اند تا زمان انتشار رویداد‌های مهم خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که با زمان نظرسنجی در بلاکچین هماهنگ باشد، اما با وجود واکنش‌های بازار نسبت به نشست بلاک‌چین امسال، انتظار می‌رود که رویداد‌های مهم یکی پس از دیگری در تابستان امسال اعلام شوند. رمزارزها EOS و ONT ماه‌ها قبل خبر راه‌اندازی بر روی بلاک‌چین را اعلام کرده بودند. معمولا رمزارزها تمایل دارند که خبرهایی این چنین مهم را زمانی که بازار در قدرت و روند افزایشی به سر می‌برد، اعلام کنند. با این حال این دو رمزارز تصمیم گرفته‌اند که  سنت دیرینه را بشکنند و بدون در نظر گرفتن وضعیت بازار منتشر شوند؛ این یک حرکت جسورانه و نشان دهنده‌ی تعهد آن‌ها به تاریخ از پیش تایید شده برای راه‌اندازی این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

ممکن است که بازار فعلا مایلی به نشان دادن روند صعودی نداشته باشد اما تراکنش‌های (OTC) مربوط به تقاضای خرید همچنان بالاست، این در حالی است که تغییرات قیمت بیت‌کوین بسیار ناچیز است.

هارد فورکی که به تازگی و در ۲۹ می بر روی شبکه‌ی اتریوم کلاسیک انجام شد باعث شد که این رمزارز خوش نام بخش زیادی از سختی شبکه‌ی خود را از دست بدهد، در نتیجه هارد فورک باعث شده که به این رمزارز در مسیر پیشرفت کار خود را ادامه دهد. تفاوت‌های زیادی بین انواع مختلف فورک وجود دارد، مثلا برخی فورک‌های مانند فورک اتریوم کلاسیک برخی کد‌های اصلی را تغییر و باز نویسی می‌کنند در حالی که دیگر فورک‌ها یک رمزارز کاملا جدید مانند ANON که فورک ZCL است را تولید می‌کنند.

eos

رمزارز EOS

EOS یکی از رمزارزهایی است که توانسته طی ۳ ماه گذشته میزان سهم‌ بازار(Market Cap) خود را بیش از سه برابر افزایش دهد و این سهم را از ۵ میلیارد به ۱۱ میلیارد دلار برساند. این امر احتمالا ناشی از بازگشت بازار در ماه‌هایی فوریه و همراهی افراد تاثیر گذاری است که مشتاقانه راه‌اندازی رمزارزها بر روی بلاک‌چین اصلی را تبلیغ و تمجید می‌کردند. EOS همچنین توانسته راه‌حل‌های بلاک‌چین را در مقیاس افقی و عمودی به سطح جدید برساند.

این رمزارز وعده داده است که هر زمان که dApp بسیار محبوب شد، مسائل و مشکلات مربوط به بلاک‌چین اتریوم را حل کند. راه‌اندازی بر روی شبکه‌ی اصلی این رمزارز می‌تواند اولین چالش واقعی آن‌ها باشد و نشان دهد که آیا واقعا می‌توانند طی چند سال آینده باز هم یک رمزارز مطابق با گفته‌های خود باشند یا خیر؛ EOS این هفته از پلت‌فرم قبلی خود یعنی ERC-20 به بلاک‌چین EOS منتقل خواهد شد.

رمزارز (ONTOLOGY(ONT

اولین بخش‌های پروژه‌ی Ontology یا همان ONT هم اکنون بر روی سایت GitHub قابل دسترسی هستند و این رمزارز نیز همانند EOS به احتمال زیاد در اواسط این هفته برو روی شبکه‌ی بلاک‌چین اصلی خود راه‌اندازی خواهد شد. Ontolgy یک پروژه‌ی بلاک‌چینی با عملکرد بالا و یک پلت‌فرم همکاری توزیع شده به حساب می‌آید. این رمزارز توانسته با ارائه‌ی بلاک‌چین‌های عمومی با عملکرد بالا که حاوی مجموعه‌ای از دفاتر کل توزیع شده‌ و سیستم قرارداد‌های هوشمند هستند، قادر به انجام این کار شود.

چهارچوب بلاک‌چین ONT توانایی پشتیبانی از سیستم بلاک‌چین عمومی را دارد و می‌تواند بلاک‌چین‌های مختلف را برای کاربرد‌های مختلف سفارشی کرده و تغییر دهد؛ این رمزارز قادر است که بلاک‌جین‌های مد نظر را همانگونه که اشخاص تمایل دارند سفارشی سازی کنند. ONT افزایش خوبی در ارزش و قیمت داشته است و این امر دلیل اصلی انتشار این رمزارز بر روی بلاک‌چین اصلی شده است. از ۸ مارس تا ۲۶ می، رمزارز ONT توانست به ۳۵۰ درصد افزایش در ارزش دست یابد.

با این حال بازار در مورد رمزارز‌هایی که بر روی بلاک‌چین اصلی و بلاک‌چین آزمایشی منتشر شوند همچنان سخت‌گیرانه عمل می‌کند، این در حالی است که دو رمزارز EOS و ONT طی کمتر از ده روی منتشر خواهند شد.

خنثی سازی بمب سختی شبکه در اتریوم کلاسیک

تاریخ ۲۹ می روزی است که برای کنترل این بمب سختی به وجود آمده بر روی سیستم اتریوم کلاسیک، تایین شده است. به دلیل وجود یک تیم توسعه‌دهنده‌ی قوی پشت این رمزارز، پیش‌بینی می‌شود که این حذف سختی شبکه به وسیله‌ی انتشار یک فورک برای اتریوم کلاسیک، موفقیت آمیز خواهند بود و انجام این عمل برای آن‌ها باید نسبتا ساده باشد.

اتریوم کلاسیک (ETC) در حال حاضر مارکت‌کپ ۱.۵ میلیارد دلاری و قیمت ۱۵.۲۷ دلار برای هر رمزارز را دارد. توانایی تیم توسعه‌ی این رمزارز در مواجه با انتشار هاردفورک یاد شده آینده‌ی اتریوم کلاسیک را مشخص خواهد کرد. در هر حال باید صبر کرد و دید که اتریوم کلاسیک طی هفته‌ی پیش‌رو چگونه از پس هاردفورک یاد شده بر خواهد آمد.

ICO هفته: KEPLERTEK

Keplertek یکی از ICOهایی است که ارزش نگاه دقیق‌تر را برای هفته‌ی پیش رو دارد. این ICO بر روی پلت‌فرم ERC-20 مربوط به اتریوم ساخته شده است که از طریق یک رابط کاربری ساده، یک اکوسیستم از سرویس‌های مختلف را ارائه می‌کند که می‌تواند با استفاده از شفافیت کامل و ردیابی سرمایه‌، استارت‌آپ‌های مربوط به صنعت رباتیک و هوش مصنوعی را به سرمایه‌گذاران مشتاق متصل و ارتباط دهد.

رمزارز بومی این پلت‌فرم که توکن KEP نام دارد و برای برای سرمایه‌گذاری بر روی این پلت‌فرم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین این پلت‌فرم قادر است تا ارزهای فیات را نیز با توکن KEP مبادله کند. این ICO دارای یک کیف پول داخلی است که علاوه بر اجازه‌ی دسترسی به سرمایه‌گذاری آسان در پروژه‌های مختلف، کاربران را قادر می‌سازد که با استفاده از یک جستجوگر توکن‌های KEP خود را ردیابی کنند.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده، به نظر می‌رسد که پروژه‌ی Keplertek یک توکن برپایه‌ی ERC-20 است که بر روی صنعت هوش‌ مصنوعی و رباتیک تمرکز دارد. یکی از مواردی که باعث برجسته شدن Keplertek می‌شود تیم توسعه دهنده‌ی آن است؛ بخش همکاری دانشگاه MIT، شرکت Tech Park Georgia و GITA(آژانس اختراعات و فن‌آوری گرجستان) Kepler را با همکاری یکدیگر برای راه‌اندازی این استارت‌آپ، توسعه داده‌اند. در انتها باید یادآوری شویم که تیم توسعه‌ی GITA به تنهایی تا کنون بر روی بیش از ۱۵۰ استارت‌آپ فعالیت داشته و یک شبکه‌ی وسیع در سراسر جهان را ایجاد کرده است. Keplertek در حال حاضر در مرحله‌ی پیش فروش قرار دارد.

پیش‌بینی شما در رابطه با قیمت این ارز‌ها بعد از این رویداد‌ها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location