سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کار کردن در آمریکا برای چه کشورهایی لذت بخش و پردرآمد خواهد بود؟

دیگر زمان محدودیت‌ها و مرزها گذشته است. هر قدر هم که فکر کنید با وجود سیاست‌ها، مسائل اقتصادی و… به نقطه خاصی از دنیا پای‌بند شده‌اید، فناوری و ارتباطات اجازه نمی‌دهد به این تفکر اشتباه ادامه دهید. واقعیت این است که در دنیای جدید با وجود اطلاعات وسیعی که افراد از هر نقطه دنیا به دست می‌آورند به راحتی امکان مهاجرت و ساختن زندگی تازه را برای خود فراهم خواهند کرد. برای مثال کار کردن در آمریکا، منظور قاره آمریکا است، یکی از گزینه‌های پیش روی شما است. بنا به اینکه تحصیلات و تخصص و بودجه لازم برای مهاجرت‌ شما چقدر است، امکان کار کردن در آمریکا و کشورهای مختلف قاره آمریکا برای‌ شما وجود خواهد داشت.

آمریکا و کانادا نمونه‌ای از بهترین انتخاب‌های ممکن هستند. این کشورها، فرهنگی متنوع و اقتصادی قوی دارند و زندگی راحتی را برای شهروندان فراهم می‌آورند. در آمریکای مرکزی حدود ۷ کشور وجود دارد که شرایط کاری خوبی دارند. کشور گواتمالا، بلیز یا همان هندوراس سابق و… از جمله این کشورها هستند. برای کار کردن در آمریکا، در آمریکای جنوبی نیز مشاغل نسبتا خوبی وجود دارد.

کار کردن در آمریکا

آمریکا بزرگترین اقتصاد دنیا است. بدیهی است که در چنین کشوری، امکان یافتن مشاغل مختلف به شدت زیاد است.

کار کردن در آمریکا - آمریکا

کار کردن در آمریکا - آمریکا

انواع شرکت‌های چندملیتی، استارتاپ‌ها، شرکت‌های مرتبط با فناوری و تجارت به شما امکان یافتن شغلی مناسب را می‌دهند. حتی اگر فردی متخصص نباشید هم بازار کسب‌وکار پررونق انواع خرده‌فروشی‌ها به شما اجازه می‌دهد تا شغلی برای خود پیدا کنید.

 

یافتن شغلی در مکزیک

کشور مکزیک در جنوب کشور آمریکا واقع شده است. مکزیک با فرهنگ پرشور و جالبی که دارد، انتخاب خوبی برای کسانی است که زبان انگلیسی را به خوبی می‌دانند و علاقمند به یادگیری اسپانیایی و … هستند. در شهرهایی مثل مکزیکوسیتی و گوادالاخارا با داشتن مهارت و دانش زبان انگلیسی می‌توانید به تدریس این زبان مشغول بشوید یا راهنمای تورهای مسافرتی باشید. مکزیک از نظر اقتصادی کشوری در حال توسعه به شمار می‌رود.

کشف زندگی در کاستاریکا

شاید شما هم از زیبایی‌های کاستاریکا و شور زندگی در آن شنیده باشید. این کشور رنگارنگ و زیبا برای کار کردن در آمریکا گزینه بدی نیست.

کار کردن در آمریکا - کاستاریکا

کار کردن در آمریکا - کاستاریکا

گواناکاسته، سَن‌خوزه، وان‌سنترال و… از جمله شهرهایی هستند که می‌توانید در آنجا از زندگی لذت ببرید و به تدریس زبان انگلیسی بپردازید. شاید برای شما هم جالب باشد که هر روز برای رفتن به محل کار یک کوه آتشفشانی را پشت سر بگذارید. از جمله سایر مشاغلی که می‌توانید در این کشور انتخاب کنید، مشاغلی در زمینه محیط زیست و کمک به حفظ طبیعت بکر و جالب کاستاریکا است.

فرصت زندگی راحت در کانادا

کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی کردن است. این کشور با اقتصادی قوی و فرهنگی متجدد، جمعیت زیادی ندارد و مهاجرت به کانادا کار سختی نیست. کار در شرکت‌های معروف تجاری، فعالیت در زمینه کشاورزی یا مشغول شدن در شرکت‌های فرانسوی‌ زبان این کشور، انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما قرار می‌دهد. فراموش نکنید که در مواجهه با همکاران کانادایی باید کمی دقت به خرج بدهید و یادتان باشد که ورود به جمع آنها کمی زمان می‌برد.

زندگی در کنار طبیعت آرژانتین

برای کار کردن در آمریکا، این قاره بزرگ، انتخاب دیگری هم پیش روی شما قرار دارد. کشور‌ آرژانتین بسیار زیبا است. آرژانتین بزرگترین اقتصاد را در آمریکای جنوبی دارا است.

کار کردن در آمریکا - کاستاریکا

کار کردن در آمریکا - کاستاریکا

به عنوان یک خارجی برای کار کردن در آمریکا و کشور آرژانتین می‌توانید در زمینه تدریس زبان انگلیسی، کار در مزارع و باغ‌های انگور، در بازار املاک و کسب‌وکار و… فعالیت کنید. بوینس‌آیرس که به پاریس آمریکا مشهور است، جایی بسیار امن برای خارجی‌ها به شمار می‌رود و با خیال راحت می‌توانید در آن به کار و گردش بپردازید.

تجربه کار کردن در جمهوری دومینیکن

اگر می‌خواهید تجربه جدیدی از کار کردن در آمریکا به دست بیاورید باید جمهوری دومینیکن را انتخاب کنید. این کشور دقیقا در مجاورت هائیتی قرار دارد و برنامه‌های شغلی متنوع و بین‌المللی در آن موجود است. در اینجا هم فرصت‌های شغلی برای خارجی‌ها شامل تدریس زبان انگلیسی و فعالیت در زمینه گردشگری است. سواحل، کوه‌ها، آب‌های زلال پونتاکانا و پورتوپلاتا از جمله دیدنی‌های کشوری با پایتختی دیدنی و قدیمی موسوم به سانتو دومینگو است.

برزیل، بزرگترین کشور آمریکای جنوبی

برزیل یکی از بهترین کشورهای لاتین برای زندگی و کار کردن در آمریکا است. در سائوپائولو، ریودوژانیرو و سایر شهرهای برزیلی مشاغل خوبی وجود دارند. از جمله مشاغلی که برای کار کردن در آمریکا در کشور برزیل برای خارجی‌ها وجود دارد می توان به تدریس، کشاورزی، مهندسی، مدیریت منابع طبیعی و محیط زیست و… اشاره کرد. در زمان فراغت نیز می‌توانید به یادگیری زبان پرتغالی مشغول شوید یا از جشنواره‌های جذابی چون سامبا لذت ببرید. یادگیری دوخت لباس‌های مخصوص کارناوال‌ها نیز فکر بدی نخواهد بود.

آشنایی با کشور پرو

سرزمین اینکاها یکی از انتخاب‌های شما برای کار کردن در آمریکا است. اینکاها از مردمان بومی و سرخ‌پوست آمریکای جنوبی بودند که تاریخ و تمدنی پر از افسانه داشته‌اند. پرو کشوری زیبا است و با ترجمه و تدریس زبان انگلیسی می‌توانید در این کشور زندگی کنید. اگر دانش زبان انگلیسی دارید و قابلیت تدریس دارید می‌توانید در شهرهای مختلف پرو مثل لیما، ارکیپا، تروخیو و… مشغول به کار بشوید، اسپانیایی بیاموزید و از طبیعت تکرار نشدنی این منطقه لذت ببرید.

 تجربه کار کردن در پاناما

کار کردن در آمریکا - پرو

کار کردن در آمریکا - پرو

پاناما بسیار مهم‌تر از کانالی است که دو اقیانوس را به هم متصل می‌کند. برای شناخت آن باید کمی وقت بگذارید تا متوجه شوید که این کشور رفاه زیادی برای شهروندان خود فراهم می‌کند. پایتخت پاناما، پاناما سیتی است. برای یافتن مشاغلی در زمینه تجارت، گردشگری، تدریس و امور خارجه باید کمی جستجو کنید اما اگر شغلی در این کشور به دست بیاورید، از حقوق و مزایای خوبی برخوردار خواهید شد.

گواتمالا، کشور جهانگردان

گواتمالا مقصد محبوبی برای جهانگردنی است که تنها با یک کوله پشتی سفر می‌کنند. این کشور، پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای مرکزی است و السالوادور، هندوراس، اقیانوس آرام و دریای کارائیب همسایگان آن هستند. در این کشور هم با دانش زبان انگلیسی می‌توانید در مشاغلی چون تدریس و توریسم فعالیت کنید یا با سازمان‌های مردم‌نهادی همکاری کنید که برای این کشور زیبا با مکان‌هایی که ثبت جهانی شده‌اند، فعالیت می‌کنند.

برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه ارزجو برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما شما به عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با همکاران ما در ارزجو تماس حاصل نمایید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location