video thumb

کار کردن در اروپا در چه کشورهایی بهترین شرایط و موقعیت را دارد؟

اگر شما هم از وضعیت کاری خود ناراضی هستید و از کوچک‌ترین مسائل مثل تهویه محیط کار تا فرهنگ سازمانی، دستمزد و… شاکی هستید، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید. مهاجرت گزینه خوبی است که می‌توانید به آن فکر کنید. فرصت‌های شغلی مختلفی در دنیا وجود دارد، برای مثال کار کردن در اروپا یکی از گزینه‌های مطلوبی است که با کمی اطلاعات درباره آن به‌سادگی می‌توانید برای آن اقدام کنید. کار کردن در اروپا، فرصت‌های مختلفی در اختیارتان می‌گذارد. کار کردن در نقاط مختلف اروپا مانند یونان، کشورهای اسکاندیناوی، ایتالیا، سوئیس و… امکان‌پذیر می‌باشد.

نکته قابل‌توجه و ارزنده برای کار کردن در اروپا این است که مشاغل در این قاره به‌طور عمومی و براساس قوانینی جامع و یکپارچه تعریف می‌شوند. با کار کردن در این قاره می‌توانید زبان‌های جدید بیاموزید و با افرادی از نقاط مختلف دنیا در ارتباط قرار بگیرید.

کار کردن در اسپانیا

کار کردن در اروپا را با جستجوی مشاغل در اسپانیا آغاز کنید. این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کار و زندگی است. در اسپانیا فرصت یادگیری زبان و گویش‌های مختلف این کشور، از اسپانیایی کاستیل که مخصوص به ناحیه شمال این کشور است تا کاتالانی وجود دارد. محیط کار در اسپانیا بسیار دوستانه است و به‌راحتی در وقت‌های استراحت مانند وقت ناهار و… می‌توانید با سایر کارکنان و رئیس به‌ خوبی آشنا و صمیمی بشوید. بعد از کار هم با محیطی شاداب و پویا در جامعه روبه‌رو خواهید بود. برای کار کردن در اروپا و کشور اسپانیا بهتر است از شهرهای بزرگ و جالبی مانند مادرید، بارسلون و سِویا شروع کنید. تدریس زبان انگلیسی و راهنمای گردشگران از جمله مشاغلی است که می‌توانید در این کشور امتحان کنید.

کار کردن در اروپا - اسپانیا

کار کردن در اروپا - اسپانیا

تجربه‌ای جدید در ایتالیا

ایتالیایی‌ها هم مانند اسپانیایی‌ها، وقت استراحت بین کاریِ طولانی مدتی دارند. با وجود غذاهای بسیار خوشمزه ایتالیایی، استراحت زیاد بین کار برای صرف ناهار کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. نکته دیگری که وجود دارد، توجه ایتالیایی‌های خوش‌تیپ به ظاهر در محیط کار است. اگر قصد کار کردن در اروپا و به‌ویژه ایتالیا به سرتان زده است باید به پوشش و ظاهرتان توجه کنید. کار در ایتالیا تجربه‌های جالبی از معاشرت با مردمی در اختیارتان قرار می‌دهد که احساسات، زبان بدن و شور متفاوت و عجیبی در رفتارشان وجود دارد. اگر قصد کرده‌اید که برای کار کردن در اروپا به ایتالیا بروید، رُم، فلورانس و میلان را در ذهن داشته باشید.

کار کردن در اروپا - ایتالیا

کار کردن در اروپا - ایتالیا

محیطی جدید در انگلستان

انگلیسی‌ها به عصا قورت داده بودن معروف هستند. همه فکر می‌کنند که تمام مردم بریتانیا مثل ملکه الیزابت با تشریفات سنگین و خسته‌کننده زندگی می‌کنند. اصلا این‌طور نیست. کار کردن در اروپا مخصوصا انگلستان، امکان تجربه حضور در محیطی پیشرفته و حرفه‌ای را در اختیارتان می‌گذارد. همکاران شما هم رفتاری صمیمی و اجتماعی خواهند داشت و برای حضور در مشاغلی در عرصه تحقیقات، هنر، صنعت و… انتخاب‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. برای کار کردن در اروپا و کشور انگلستان به شهرهایی مانند بیرمنگام، منچستر، کمبریج و… فکر کنید.

کار کردن در فرانسه

فرانسه کشور زیبای فرهنگ و عشق است. این کشور انتخاب خوبی برای کار کردن و یاد گرفتن زبان فرانسوی می‌باشد. اما باید بدانید که فرانسوی‌ها برای همه صنایع و هنرهای خود از قوانین و فرهنگی خاص خود استفاده می‌کنند. تعادل کار و زندگی در فرانسه بسیار اهمیت دارد. نیروهای کار فرانسوی در هفته ۳۵ ساعت کار می‌کنند و بعد از ساعت ۶ بعدازظهر دیگر حق انجام و ادامه بعضی کارها را ندارند. اگر قصد کار کردن در اروپا دارید و می‌خواهید به فرانسه بروید بهتر است درباره مُد و پوشش رایج آنجا هم اطلاعات کسب کنید و وصله ناجوری در جمع نباشید.

کار کردن در اروپا - فرانسه

کار کردن در اروپا - فرانسه

پویاترین محیط کار در آلمان

آلمان بهترین انتخاب برای کار کردن در اروپا است. کشوری پیشرفته که همه مشاغل و وظایف کاری در آن به‌درستی تعریف و اجرا می‌شود. شاید شما هم شنیده باشید که آلمانی‌ها خشک و جدی هستند، اما باید گفت که همکاران آلمانی شما این‌طور نیستند. محیط کار در آلمان بسیار منعطف و دوستانه است. به‌طور کلی در این کشور به ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی، اهمیت زیادی داده می‌شود از همین رو نباید نگران محیطی سرد و ماشینی باشید. فرانکفورت، مونیخ، هامبورگ و… از جمله شهرهای مناسبی هستند که بهترین مشاغل را در زمینه‌های گوناگون به جویندگان کار پیشنهاد می‌دهند. در آلمان می‌توانید معلم زبان انگلیسی باشید یا در زمینه‌های مهندسی و فناوری به کار و تحقیق بپردازید.

کار کردن در اروپا - آلمان

کار کردن در اروپا - آلمان

همکاری با اقتصادی رو به رشد در ایرلند

ایرلند یکی از اقتصادهای نوظهور اروپا است که با سرعت خوبی به سمت رشد و پیشرفت هرچه بیشتر حرکت می‌کند. به همین دلیل استارتاپ‌ها و زمینه‌های شغلی در حیطه فناوری به‌شدت گسترده هستند و با شرکت‌های کوچک و بزرگی در این زمینه روبه‌رو هستید. فرصت‌های شغلی در رابطه با هنر نیز در این کشور فراوان است. اگر از هیاهوی شهری هم لذت نمی‌بردید، به‌سادگی می‌توانید در مزارع ایرلندی و در مجاورت طبیعت به کار مشغول بشوید. ضمنا قابل‌‌ذکر است که زنان و مردان ایرلندی خیلی خوش‌اخلاق و بامزه هستند.

تجربه‌ای ناب در یونان

خُب، حتما می‌دانید که یونان از لحاظ اقتصادی وضعیت چندان مناسبی را در چند سال اخیر از سر نگذرانده است. با این وجود کار کردن در این بخش از اروپا می‌تواند برای شما تجربه‌هایی ناب از حضور در مکانی به شدت تاریخی و یادآور یکی از کهن‌ترین منابع الهام تمدن در جهان به همراه داشته باشد. مثلا می‌توانید به عنوان راهنمای گردشگران در این کشور  مشغول به فعالیت بشوید. هر ساله تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف دنیا به این کشور می‌روند و از زیبایی‌های آن در کنار تمدن باستای آتن و… دیدن می‌کنند. یادتان باشد، اگر رئیس یونانی‌تان شما را به منزل خود دعوت کرد، حتما دعوتش را بپذیرید زیرا خانواده و خانه برای یونانی‌ها در درجه اول اهمیت قرار دارد و چنین دعوتی نشان از علاقه آنها به شما دارد.

کار کردن در اروپا - یونان

کار کردن در اروپا - یونان

کشور زیبا و پیشرفته سوئیس

تجربه کار کردن در اروپا با حضور در کشوری چون سوئیس بسیار بی‌نظیر و جالب خواهد بود. سوئیس کشوری پیشرفته و زیبا با کوهستان‌هایی پربرف است که در آن با زبان‌های مختلفی صحبت می‌شود. اگر به زبان‌های خارجی مختلف علاقه‌مند هستید، سوئیس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود زیرا با قدم گذاشتن در بازار و خیابان‌ها با انبوهی از افراد مواجه می‌شوید که به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و… صحبت می‌کنند. سوئیس کشوری صلح‌طلب و مرفه است که در آن بانک‌های معتبر و زیادی فعالیت می‌کنند. کار کردن در شرکت‌ها و بانک‌های سوئیسی از جمله انتخاب‌هایی است که در کنار فعالیت در پیست‌های اسکی و… برای شما وجود دارد.

آشنایی با فرهنگی قدیمی در اسکاتلند

اسکاتلند، کشوری با فرهنگ قوی و قدیمی است. شهرهای پیشرفته و طبیعت در کنار ترکیب جالبی فراهم می‌کنند. با کار کردن در اروپا و اسکاتلند می‌توانید با فرهنگی قدیمی، معماری جالب‌توجه و در یک کلام تلفیقی از ساختار قدیمی شهری و زندگی مدرن آشنا بشوید. کار کردن در اسکاتلند برای نویسندگانی که از سفر به نقاط مختلف لذت می‌برند، گزینه بسیار مطلوبی است.

کار کردن در اروپا میان مردمی مهمان‌پذیر در هلند

هلند کشوری مهمان‌نواز است. در هلند همه‌چیز برای شما مهیا است، از موزه‌ها و آثار فرهنگی گرفته تا طبیعت زیبا و فضای مدرن شهری. بنابراین با مهارت‌های متنوع و زمینه‌های کاری گوناگون می‌توانید در شهرهایی چون آمستردام، رُتردام و… شروع به فعالیت کنید.

کار کردن در اروپا - هلند

کار کردن در اروپا - هلند

برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه ارزجو برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما شما به عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با همکاران ما در ارزجو تماس حاصل نمایید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷