video thumb

کاهش قیمت بیت کوین به معنای مرگ آن نیست

برایان کلی، یکی از تحلیگران مطرح شبکه CNBC، اعتقاد دارد که روند نزولی این روزهای قیمت بیت کوین

در روزهای اخیر، قیمت ارزهای دیجیتال

در حال حاضر هر بیت کوین با قیمت ۶,۱۰۰ دلار معامله می‌شود و این در حالی است که قیمت آن در دسامبر ۲۰۱۷ تا مرز ۲۰,۰۰۰ هم رسیده بود که هم اکنون فاصله‌ی زیادی با دوران اوج خود دارد.

بر اساس نظر بریان کلی قیمت بیت کوین

یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین ناکارآمدی برخی از صرافی‌ها در ارائه‌ی پروسه‌های سرمایه گذاری شفاف و مناسب برای سرمایه گذاران و کاربران صرافی ارز دیجیتال می‌باشد که عدم وجود شرایط مناسب باعث بروز نارضایتی کاربران و حتی در مواردی شکایت‌های ایشان از صرافی بوده است. همچنین صرافی‌ها هم باید در برابر دولت شفاف سازی نمایند و یک اعتماد متقابل شکل گیرد.

لذا اگر این موارد صورت گیرد و نقص‌های موجود در این زمینه برطرف گردد، می‌توانیم شاهد افزایش اعتبار و قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال باشیم. در این راستا اخیراً دولت ژاپن دستورات و اطلاعیه‌هایی را برای بهبود وضعیت سرمایه گذاری به ۶ صرافی آنلاین ارز دیجیتال کشور ارسال نموده است که می‌توان این حرکت را یک قدم مثبت و رو به جلو در نظر گرفت. با افزایش چنین حرکت‌هایی می‌توان امیدوار به آینده‌ی بیت کوین بود و به نوعی این اعتقاد را داشت که ارز دیجیتال بیت کوین همچنان نمرده و می‌تواند با قاطعیت به راهش ادامه دهد.
یکی دیگر از موارد تأثیر گذار در به وجود آمدن شرایط بد و نزول ارزش بیت کوین در بازارهای جهانی، هک شدن برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد.

در این حملات سرمایه‌های بسیاری غارت شده و سرمایه گذارانی که در این صرافی‌ها حساب کاربری دارند دچار ضرر مالی بسیاری می‌شوند. لذا اعتماد بازار ارزهای دیجیتال

برایان کلی: کاهش قیمت بیت کوین به معنای مرگ آن نیست

دلایل آقای کلی به نظر امیدوار کننده بوده و باید منتظر بمانیم که در روزهای آینده، تغییرات بازار به چه شکلی خواهد بود. این در حالی است که بر اساس گزارشات رسمی، تا به حال ۳۰۰ بار در رسانه‌ها گفته شده که بیت کوین مرده است. گذر زمان پاسخ‏گوی همه‌ی سؤالات در مورد آینده‌ی بیت کوین خواهد بود.