video thumb

بلاک چین حباب است، بیت کوین را دریابید !

استیو وزنیاک یکی از بیت کوین

به نقل از خبرگزاری CNBC در ۲۶ ژوئن، استیو وزنیاک از بنیان‌گذاران اپل، بلاک چین را در عصر حاضر حبابی به مانند حباب دات کام خواند و اشاره کرد که این تکنولوژی امکان رشد در آینده را خواهد شد.

آقای وزنیاک طی کنفرانس تکنولوژی NEX که در نیویورک برگزار شد به این مطلب اشاره کرد که حباب دات کام نیز در عصر خود سروصدای زیادی به پا کرد، اما در نهایت شرکت‌ها به قول خود نتوانستند عمل کنند.

اون یه حباب بود و من همین احساس رو درباره بلاک چین دارم

همچنین آقای وزنیاک بلاک چین را غیر متمرکز و یک تکنولوژی برای اعتمادسازی توصیف کرد و افزود که برای رسیدن به بلوغ این تکنولوژی

بلاک چین یک شبه تغییری نمی‌کند. ایده‌های خوب فراوانی در زمینه بلاک چین وجود دارند که تنها به دلیل اینکه در زمان نامناسبی به ذهن خطور کرده اند و برای درازمدت آماده نیستند، از بین می‌روند.

آقای وزنیاک ماه گذشته، نظرات مشابهی را درباره پتانسیل و آینده‌ی ارزدیجیتال و بلاک چین بیان کرد.

همچنین خبرگزاری CNBC اشاره کرد که استیو وزنیاک اتریوم را به عنوان ارزدیجیتالی برتر که در درازمدت امکان بقا دارد، معرفی کرد و دلیل آن را تطبیق پذیری آن در اجازه به توسعه‌دهندگان برای ساخت بلاک چین مجزا بر روی شبکه اتریوم

در اواسط ماه می، در وین اتریش، آقای وزنیاک پلتفرم اتریوم و اپل را با هم مقایسه نمود و آن را در آینده همانند اپل تاثیرگذار دانست.

در ادامه گزارش CNBC، استیو وزنیاک دیروز اشاره کرد که بر روی شبکه اجتماعی مبتنی بر بلاک چین که با فیس‌بوک بتواند رقابت کند، به صورت شخصی در حال کار کردن است.

استیو وزنیاک که اوایل ماه ژوئن بیت کوین را «طلای خالص دیجیتالی» معرفی کرده بود، در پایان به این مطلب اشاره کرد که همچنان این ارزدیجیتال برای او جذاب است.

منبع: cointelegraph