سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Sirin labs بلاک‌چین اتریوم را جایگزین استفاده از بلاک‌چین IOTA میکند

طبق گزارشات منتشر شده توسط رسانه‌های مختلف، Sirin Labs به عنوان سازنده‌ی تلفن همراه Finney که برپایه‌ی اتریوم

روز پنج‌شنبه، پس از انتشار اخبار مربوط به قطب آیوتا(IOTA Hub) قیمت رمزارز آیوتا تنها طی چند ساعت افزایش داشت و از ۰/۷۸ دلار به ۰/۹۶ دلار رسید. این پروژه یک راه‌ حل مبتنی بر API جدید gRPC بود که به دیگر شرکت‌ها و پلت‌فرم‌ها کمک می‌کرد تا بتوانند IOTA را راحت‌تر با سیستم‌های خود کاملا ادغام کنند. بنیاد آیوتا اعلام کرده بود که با وجود این پروژه، از این پس صرافی‌های رمزارزی می‌توانند به جای صرف چند ماه زمان برای لیست کردن این رمزارز، تنها طی چند هفته این فرایند را انجام دهند.

با این حال طی روزهای بعد از آن، توجه‌ی سرمایه‌گذاران به اخبار مرتبط با انتخاب Sirin Labs در رابطه با جایگزینی اتریوم به جای IOTA، باعث شد این رمزارز طی هفته‌ی گذشته مقدار زیادی از ارزش خود را از دست بدهد و حتی به پایین‌ترین سطح از میزان ارزش طی ۹ ماه گذشته نیز برسد. آخرین بازی که این رمزارز با قیمتی این چنین پایین مبادله شده بود مربوط به ۲۴ام نوامبر ۲۰۱۷ است.

هفته‌ی گذشته موشه هوگگ(Moshe Hogeg) مدیرعامل Sirin Labs به خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که کمپانی او از این پس با IOTA کار نخواهد کرد، زیرا قصد دارد با استفاده از اتریوم مسیر دیگری را دنبال کند.

وی در اظهارات خود گفت:

تلفن‌های هوشمند Finney تراکنش‌های خود را از طریق یک سری از گره‌های کامل(Complete nodes) که بر روی سیستم‌های Sirin Labs میزبانی می‌شود، انجام خواهند داد.

با این حال، استفاده از بلاک‌چین اتریوم به نوعی یک راه‌ حل موقت است زیرا قیمت رمزارزs امیدوار است که بتواند برای Finney روی نسل سوم بلاک‌چین سرمایه‌‌گذاری کند؛ نسل سوم بلاک‌چین احتمالا در نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

ماه گذشته نیز گزارشات نشان داد که تلفن‌های هوشمند Finney به صفحه نمایش دوگانه مجهز خواهند بود و می‌توان از هم اکنون این محصول جدید را با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار از طریق وب‌سایت رسمی Sirin Labs پیش‌خرید کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location