video thumb

کاهش ارزش بیشتر وعبور از سطح حمایتی بیت‌کوین برابر با شکست خواهد بود

 به گفته‌ی جف ‌دگراف(Jeff deGraaf) یک تحلیل‌گر فنی مشهور، در صورتی که پایین‌ترین قیمت سالی جاری شکسته شود و قیمت بیت‌کوین به پایین‌تر از آن برسد، ارز این رمزارز ممکن است هرگر به قیمت‌های بالای خود باز نگردد.

جف‌ دگراف موسس و رئیس شرکت مشاوره‌ای مستقل Renaissance Macro Research است. او یک تکنسین حرفه‌ای بازار(CMT)و یک تحلیل‌گر مالی مجاز(CFA) است که توسط دو سازمان معتبر بین‌المللی توانسته چنین‌ گواهی‌هایی را دریافت کند. علاوه بر این موارد، او بیش از دو دهه تجربه در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل فنی دارد و جوایر متعددی را برای کارهایی که انجام داده دریافت نموده است.

دگراف با فرض گسترش پویایی چند روز گذشته توصیه می‌کند که کاربران اقدام به فروشی کوتاه مدتبیت‌کوین‌های خود کنند. وی در یادداشتی نوشته است:

این حرکات سهمی‌وار برای افرادی که قصد فروش کوتاه مدت دارند معمولا بسیار خطرناک است. یک بسط بالایی که اغلب به عنوان یک مثلث نزولی در طول چندین ماه به نظر می‌رسد، با کاهش نوسانات و هیاهو، هنگامی که بخش بالایی نوسانات کامل شود، امنیت در این وضعیت می‌تواند به طور دائمی در معرض اختلال قرار بگیرد و یا حتی با یک پایان و “Game Over” برای آن شاهد باشیم.

کلمه‌ی Game Over به وضوح اشاره‌ای به فروش از روی ترس بالقوه‌ی کاربران دارد و زمانی رخ می‌دهد که ارزش بیت‌کوین از سطح حمایتی خارج شود. به منظور نشان دادن این سطح حمایتی دگراف به نمودار‌های هفتگی اشاره کرد:

ما به طور کلی می‌توانیم سطح حمایتی را حدود ۵۷۷۵ دلار تعیین کنیم.