video thumb

بنیاد Tron مالک جدید BlockChain.Org شد


در تاریخ ۱۰ام آگوست۲۰۱۸، بنیاد ترون(Tron با نماد TRX) اعلام کرد که موفق به کسب مالکیت دامنه‌ی Blockchain.Org شده است. جاستین سان(Justin Sun) معتقد است که وب‌سایت یاد شده یک پلت‌فرم موتور جستجو متشکل از یک فضای داده‌ی متراکم خواهد بود. در ادامه‌ی این اعلامیه آمده بود که:

این وب‌سایت، پلت‌فرمی خواهد بود که تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، ارزیابی پروژه‌ها، جستجوی اطلاعات و سایر خدمات مشابه را برای کاربران صنعت بلاک‌چین

چرا داده‌های بزرگ

پروژه‌ی ترون با جمع‌آوری “داده‌های بزرگ” به درک بهتری از آنچه جامعه‌ی این رمزارز و همچنین آنچه که در کل اکوسیستم بلاک‌چین در شرایط بازار فعلی و آینده نیاز دارد، برسد. کاربران همچنین می‌توانند از داده‌های تحلیل شده استفاده کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌های مختلف موجود در صنعت بلاک‌چین بدست آورند. وب‌سایت ‌BlockChain.org به طور مداوم نیاز‌های اکوسیستم بلاک‌چین را بررسی می‌کند و راه‌حل‌های مناسبی برای آن ارائه می‌دهد.

سه فاکتور و عاملی که در تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ Tron مهم محسوب می‌شود فاکتو حجم، سرعت و نوع آن خواهد بود. در بحث حجم، ترون نیاز به مشاهده و پیگیری آنچه در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و موتور‌های جستجو موجود رخ می‌دهد، دارد. سپس TRON باید این داده‌ها را در اسرع وقت پردازش کند تا بازخورد دقیق و بروز شده‌ای را برای کاربران Blockchain.Org ارائه دهند. در نهایت، اطلاعات تجزیه و تحلیل شده در قالبت متن، تصویر، pdf، ویدئو و موارد دیگر خواهد بود.

بهترین دوران برای Tron

باید یاد‌آور شویم که بنیاد Tron اخیرا مالکیت پلت‌فرم اشتراک‌گذاری آنلاین فایل BitTorrent را بدست آورده است. Tron همچنین در حال کار بر روی یک شبکه‌ی اصلی(Mainnet) است و به تازگی ماشین مجازی ترون(Tron Virtual Machine) را راه‌اندازی کرده است، پروژه‌ای که این پلت‌فرم را به سطح جدید خواهد برد. یکی از اصلی‌ترین اهداف پروژه‌ی TRON تمرکز زدایی وب و زیرساخت‌های آن‌ است. این پروژه‌ دفاتری در پکن و سانفرانسیسکو دارد و تصمیم گرفته که کسب و کار خود را بیشتر توسعه دهد.