video thumb

جی. پی. مورگان: برگان اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری بر روی بیت کوین هستند

به گزارش بلومبرگ، هلدینگ بزرگ «جی پی مورگان» با انتشار مقاله‌ای در خصوص بیت کوین نوشت که این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۷ به این سو، رویه‌ای کاملا متفاوت در پیش گرفته و سرمایه گذاران بزرگ سازمانی مانند هلدینگ‌های سرمایه گذاری، علاقه بیشتری برای انجام سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال نشان می‌دهند.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی جی پی مورگان که گفته می‌شود کنترل استراتژی‌ها و سیاست‌های بانکی ایالات متحده را در دست دارد، «نیکلاس پانیگیرتز اوغلو»، محقق ارشد این هلدینگ، این ادعای شرکت مطبوع خود را در خصوص مبادلات ارزی دیجیتال مورد آزمون قرار داده است.
تحقیقات انجام شده توسط مدیر مالی شرکت Bitwise در ماه ماس سال جاری و همچنین تکرار این تحقیقات در ماه گذشته نشان از وجود حجم قابل توجهی تبادل مالی بیت کوین در بازار داشته که البته تصور می‌شود بسیاری از این تراکنش‌ها تقلبی باشند.
بلومبرگ نیز از قول جی پی مورگان نوشته که اگر تنها ۵ درصد از رقم ۷۲۵ میلیون دلار اعلام شده در خصوص گردش مالی بازار ارزهای دیجیتال در ماه مه مربوط به بیت کوین باشد، این رقم تبادل مالی به حدود ۳۶ میلیون دلار رسید. به عبارت دیگر، ماه مه سال جاری میلادی می‌تواند بهترین ماه از حیث ثبت رکورد مبادله و تراکنش مالی برای بیت کوین باشد.
در مقاله منتشر شده جی پی مورگان آمده است: اظهارنامه تجاری صادر شده از سوی شرکت‌های مبادلات ارزهای دیجیتال نشان دهنده این موضوع است که اساس کارکرد بازار در خصوص بیت کوین از سال ۲۰۱۷ به این سو، به اندازه قابل توجهی دچار دگرگونی شده و در نتیجه سرمایه گذاران سازمانی و عمده زیادی نسبت به این ارز دیجیتال علاقمند شده و بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند.