سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کسپر اسکای: ۲۰ درصد از مردم جهان اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کرده‌اند

تحقیقات انجام شده از سوی شرکت بزرگ «کسپر اسکای» که نتایج آن در تاریخ ۱۷ ژوئن منتشر شد، نشان می‌دهد ۱۹ درصد از مردم جهان تا پیش از سال ۲۰۱۹ اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کرده‌اند.
بنا بر اعلام شرکت کسپر اسکای، این گزارش که به نام «گزارش ارزهای دیجیتال کسپر اسکای در سال ۲۰۱۹» نام دارد، نتیجه تحقیقات انجام شده در ماه‌های اکتبر و نوامبر سال ۲۰۱۸ بوده و جامعه آماری آن نیز متشکل از ۱۳۴۳۴ نفر از افراد مصحبه شونده حاضر در ۲۲ کشور جهان بوده‌اند.
محققان همچنین معتقدند ۸۱ دصرد از مردم جهان هیچگاه اقدام به خرید ارزهای دیجیتال نکرده‌اند. این در حالیست که ۱۰ درصد از افراد مصاحبه شونده اعلام کرده‌اند که همه چیز را در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه کار با آنها می‌دانند. البته ۱۴ درصد از کسانی که تا به حال اقدام به خرید ارزهای دیجیتال نکرده‌اند نیز قصد دارند به زودی این کار را انجام داده و ئارد عرصه سرمایه گذاری در این صنعت شوند.

اما در میان مصاحبه شوندگان، افرادی نیز وجود دارند که با وجود اقدام به خرید و سرمایه گذاری در زمینه این دسته ارز ارزها، کار با آنها را متوقف کرده و می‌گویند دیگر به سراغ این صنعت رفته اند. آنها دلیل این کار را وجود نوسان بسیار زیاد در قیمت ارزهای دیجیتال اعلام کرده و خواستار ثبات بیشتر قیمت آنها جهت ادامه سرمایه گذاری خود شده‌اند.

۳۱ درصد از افرادی که از ادامه کار با ارزهای دیجیتال پشیمان شده‌اند، می‌گویند پول خود را بر سر خرید این دسته از ارزها و به دلیل سقوط ناگهانی قیمت آنها از دست داده‌اند و از نظر آنها سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال کار سود آوری نیست.
البته ۲۲ درصد از انصراف دهندگان نیز معتقدند به دلیل نبود پشتوانه ارزی فیات به عنوان حامی ارزش ارزهای دیجیتال، از این صنعت پا پس کشیده اند. همچنین سرقت و هک شدن کیف‌های پول الکترونیکی دارندگان ارزهای دیجیتال نیز از جمله موارد مهم و شایع در انصراف علاقمندان سابق ارزهای دیجیتال اعلام شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location