سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش قیمت قابل توجه بیت کوین در بازار هند

در حالیکه بیت کوین هم اکنون با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار بالاتر از قیمت جهانی آن در هند معامله می‌شود، «چانگپنگ ژائو» مدیر عامل بایننس معتقد است در صورت تصمیم دولت این کشور برای غیر قانونی اعلام کردن فعالیت ارزهای دیجیتال، هواداران بیشتری به سمت دارایی‌های غیر متمرکز حرکت خواهند کرد.
گفته می‌شود وی این سخنان را در واکنش به مصوبه ضد بیت کوینی پارلمان هند و صدور حکم زندان برای کسانی که اقدام به نگهداری از ارزهای دیجیتال کنند، نشان داده است.
ژائو که رئیس بزرگترین پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال محسوب می‌شود، تاکید کرد که این دست اقدامات تنها باعث جذب بیشتر مردم به سمت ارزهای دیجیتال و سرمایه های غیر متمرکز خواهد شد.
لازم به ذکر است طی دو روز گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین توسط پایگاه مبادلات ارزی Bitbns که یکی از معدود بازماندگان پلتفرم‌های مبادلات ارزی دیجیتال در هند به حساب می‌آید، با رقم ۱۱۵۰۰ دلار یعنی حدود ۵۰۰ دلار بالاتر از قیمت جهانی روز این ارز دیجیتال و ۴۵۰ دلار بالاتر از قیمت فروش آن در بایننس به فروش رسیده است.
گزارش‌ها حاکی از افزایش قیمت قابل توجه بیت کوین و محبوبیت زیاد این ارز دیجیتال در هند است. تنها طی هفته گذشته، بیت کوین در هند با مبلغی ۱۶۰ دلار بالاتر از قیمت جهانی این ارز دیجیتال به فروش رسیده است. با اینحال، دولت هند نه تنها در مسیر خود برای مبارزه با ارزهای دیجیتال و فعالیت آنها در این کشور کوتاه نیامده، بلکه همواره در پی افزایش فشارهای خود علیه فعالیت آنها است. همین موضوع و نبود دسترسی به آزاد آزاد برای خرید و فروش بیت کوین منجر به افزایش شدید قیمت این ارز دیجیتال در هند شده است.
گفتنی است، اقتصاد هند طی ماه‌های گذشته در پی اندکی کاهش رشد اقتصادی از یک سو و تورم ناشی از توسعه اقتصادی این کشور از سوی دیگر، با مشکل مواجه شده است. بطوریکه ارز پول ملی این کشور همواره در حال کاهش است؛ موضوعی که نگرانی اصلی مردم هند در خصوص اقتصاد کشورشان را موجب شده و آنها را به سمت ذخیره دارایی‌های خود به شکل بیت کوین سوق داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location