سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان Graph Blockchain و وزارت حمل و نقل کره جنوبی

بر اساس یک گزارش خبری منتشره در ۲۴ ژوئن، شرکت فناوری کانادایی گراف بلاک چین (Graph Blockchain) با وزارت حمل و نقل سئول در کره جنوبی ، اقدام به همکاری کرده است تا یک برنامه آزمایشی برای ذخیره اطلاعات ترافیک مبتنی بر بلاک چین را به اجرا درآورد.

گفتنی است که Graph Blockchain، یک شرکت پیشرو در زمینه‌ی راهکارهای بلاک چینی است. بر اساس گزارشات، Graph Blockchain، قراردادی با مبلغ حدود ۵۵۰۰۰ دلار کانادا یا تقریبا ۴۱٫۶۹۵ دلار (در زمان نگارش این گزارش)، برای اجرای این برنامه‌ی آزمایشی به عنوان بخشی از ابتکار شهر هوشمند به امضا رسانده است.

بر اساس گفته های جف استیونز (Jeff Stevens)، مدیرعامل Graph Blockchain این شرکت قصد دارد تا از راهکار بلاک چینی خود برای تطبیق و حفاظت از اطلاعات ترافیک استفاده کند. Graph Blockchain پیش از این نیز از چارچوب اصلی هایپرلجر (Hyperledger) که پروژه‌ی متن‌باز توسعه‌ یافته توسط بنیاد لینوکس است، استفاده می کرد تا راهکار بلاک چینی خود را توسعه دهد.

در اواخر سال ۲۰۱۸، پارک وون سون (Park Won-soon)، شهردار سئول، اعلام کرد که شهر بلاک چینی سئول یک برنامه‌ی پنج ساله برای رشد صنعت بلاک چین در پایتخت کره جنوبی است. پارک همچنین اشاره کرد که راهکارهای بلاک چینی می تواند با سیستم های مدیریتی سئول، از جمله سیستم رأی گیری، مدیریت خیریه و گزارشات تاریخی وسایل نقلیه ادغام شود. در ماه می نیز پارک، ادغام فناوری بلاک چین را به کارت شناسایی شهروندانش اعلام کرد.

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده، بانک های کرتاه جنوبی در حال توسعه‌ی راهکارهای مبتنی بر بلاک چین هستند، اما استفاده از ارزهای دیجیتال را مورد پشتیبانی قرار نمی دهند. Hyun-sik ‘Soso’ Choi ، یکی از افراد تاثیرگذار در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال در کره در این باره عنوان کرد:

بانک های کره ای در حال ورود به عرصه‌ی بلاک چین هستند. در حالی که این مسئله، ثابت می کند که علاقه زیادی نسبت به فناوری وجود دارد و همه‌ی تلاش ها به سمت فناوری است. اما آنها بخش ارزهای دیجیتال را نادیده می گیرند.

Soso  یکی از دلایل اصلی رویکرد فعلی بانک ها را، پشتیبانی دولتی از نوآوری های بلاک چین و نه از ارزهای دیجیتال می داند.

کره جنوبی در حال حاضر عرضه‌ی اولیه سکه (ICOs)، را در این کشور ممنوع اعلام کرده است، درست مانند چین. با این وجود، ژاپن همچنان به عنوان یکی از کشورهای آسیای شرقی در حال تلاش برای قانون گذاریICO ها می باشد و عرضه‌ی اولیه سکه و صرافی های ارزهای دیجیتال را قانونی اعلام کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location