سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انتقاد مدیر ارشد کوین بیس از تراکنش های بدون هویت کاربری

«برایان آرم استرانگ»، قائم مقام مدیر عامل پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال کوین بیس و از موسسان این پلتفرم با انتشار پیامی توئیتری، ضمن ستایش حریم خصوصی و تاکید بر لزوم حفظ آن، از تراکنش های بی نام و نشان و یا همراه با اطلاعات هویتی ناقص انتقاد کرد.
بر اساس این گزارش، آرم استرانگ در توئیت خود نوشت: یک زنجیره مبادلاتی مقیاس پذیر و به اندازی کافی غیر متمرکز که بتواند حریم خصوصی تراکنش ها را حفظ کند، می تواند تحولی بزرگ ایجاد کند.
وی همچنین در ادامه پیام خود، تراکنش ارزهای دیجیتال با هویت مجهول را یا تراکنش های انجام شده در محیط کریپتوگرافی شبکه قیاس کرده و بر سیطره یافتن تدریجی نوع دوم تراکنش های یاد شده تاکید کرد.
این فعال سر شناس در بازار ارزهای دیجیتال در واکنش به خبرهای منتشر شده در خصوص شرکت سکه دیجیتال (ECC)، این شرکت را عامل اصلی پشت صحنه دومین پروژه بزرگ ZCash دانست که هدف از آن، ایجاد یک بلاک چین مقیاس پذیر برای ارز دیجیتال Zcash عنوان شده است.
لازم به ذکر است زدکش هم مانند بیت‌کوین برپایه‌ی تکنولوژی بلاک‌چین توسعه داده شده و از نوع ارزهای غیرمتمرکز است. این بدان معناست که تراکنش‌های بین دو شخص یا شرکت با نهایت امنیت انجام شده و وجوه انتقال می‌یابد و دو طرف بدون نیاز به شخص ثالث معامله‌شان را انجام می‌دهند.

موسس این ارز، تحقیقات زیادی در این حوزه کرده و آن را طی پروسه‌ی نه‌چندان کوتاهی منتشر نموده است. در اصل، زدکش نوعی از پروتکل Zerocoin است که کمی توسعه ‌یافته و به Zerocash تبدیل و سپس امنیتش تا حد بسیاری افزایش یافته و مبدل به چیزی که ما می‌شناسیم شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location