سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خرید ۵ هزار دستگاه استخراج بیت کوین توسط شرکت آلمانی Northern Bitcoin

شرکت آلمانی استخراج بیت کوین Northern Bitcoin از خرید پنج هزار دستگاه استخراج بیت کوین از شرکت های Bitmain و Canaan Creative خبر داد.
بر اساس اعلام رسمی شرکت Northern Bitcoin که مقر آن در فرانکفورت بوده و البته بخش عملیاتی آن در نروژ مستقر است، هدف از خرید این میزان تجهیزات استخراج بیت کوین، افزایش دو برابری ظرفیت استخراج این شرکت بوده که در حال حاضر قادر به انجام ۵۵ استخراج در ثانیه است.
به گفته مسئولین Northern Bitcoin، با توجه به موضوع مصرف انرژی زیاد در عملیات استخراج بیت کوین، اجرای این طرح در چشم انداز بلند مدت شرکت مذکور گنجانده خواهد شد. این مسئولین همچنین معتقدند عملیات استخراج بیت کوین به یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازرها برای مردم و فعالان اقتصادی بدل خواهد شد.
در همین راستا، «موریتز . اف» از مسئولین بلند پایه Northern Bitcoin،خرید و بکار گیری این تعداد دستگاه ویژه استخراج بیت کوین را موفقیتی بزرگ برای شرکت مذکور خوانده و اعلام کرد: با دو برابر شدن تجهیزات استخراج بیت کوین آن هم چند روز پس از ورود Northern Bitcoin به جمع بزرگان جهانی این صنعت، ما در جایگاهی قرار گرفته ایم که هدفمان، حرکت سریع در صدر تکنولوژی رو به رشد بلاک چین در چند سال آینده خواهد بود.
این سخنان موریتز در حالی منتشر می شود که بیت کوین توانسته است طی روزهای گذشته رکورد جدید در زمینه هشینگ بر روی بلاک چین خود ثبت کند. گفته می شود تنها در روز دوشنبه هفته جاری، تعداد ۶۹ کوآنتیلیون هشینگ بر ثانیه در شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال به ثبت رسیده که به گفته «کوین روک»، از سرمایه گذاران بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال، این مقدار عملیات هشینگ، معادل تعداد تمامی ریگ های موجود بر روی زمین است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location