سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش ۳۷ درصدی قیمت دوج کوین پس از اعلام خبر لیست شدن در صرافی بایننس!

قیمت ارز دیجیتال معروف دوج کوین ، پس از اعلام اینکه در صرافی بایننس لیست خواهد شد، با افزایش روبر شده است. بایننس در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد که معاملات دوج کوین (DOGE) در بایننس در اواسط روز جمعه (به وقت UTC) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این صرافی امکان مبادله دوج کوین با جفت ارزهای بایننس کوین (BNB) و بیت کوین (BTC) و همچنین از میان استیبل کوین ها، تتر (USDT)، پگزوس استاندارد (PAX) و یو‌‌اس‌دی کوین (USDC) را ارائه خواهد کرد.

این صرافی عنوان کرد که کاربران در حال حاضر نیز می ‌توانند دوج کوین های خود را به حساب بایننس خود واریز کرده و برای انجام معامله آماده باشند.

با توجه به اطلاعات کوین مارکت کپ، این خبر باعث افزایش قیمت دوج کوین شده است. در زمان نگارش این گزارش، قیمت این ارز دیجیتال با یک افزایش ۳۷ درصدی به ۰٫۰۰۴۳۰۶ دلار رسیده است.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng)، مدیرعامل بایننس در توئیتی، با اشاره به محبوبیت دوج کوین درباره دلیل لیست کردن این ارز دیجیتال در این صرافی گفت:

این یک استئناست، زیرا هنوز پیشرفت چندانی از نظر تکنولوژی در آن وجود ندارد (حدس این است که این پروژه اصلا هیچ گاه با هدف ارائه تکنولوژی به وجود نیامده است). کاربران و جامعه طرفداران آن بزرگ است و وجود یک مدیرعامل مشهور یعنی ایلان ماسک به موفقیت این پروژه کمک می‌ کند.

در ماه آوریل، ایلان ماسک، بنیان گذار تسلا و SpaceX، در توئیتی پس از اینکه بیت کوین را درخشان خواند، عنوان کرد که احتمالا، دوج کوین ارز دیجیتال مورد علاقه وی باشد. این پروژه بسیار جذاب است. وی همچنین قسمت معرفی توئیتر خود را به «مدیرعامل دوج کوین» تغییر داد.

گفتنی است که در حال حاضر دوج کوین در رتبه ۲۷ ام بزرگ ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار گرفته است و این ارز دیجیتال در حدود ۸۰ صرافی لیست شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location