سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای مشتریان خرد در بریتانیا ممنوع می شود

دیده بان مالی بریتانیا (FCA) به عنوان مقام ناظر بر سیستم مالی این کشور از آمادگی خود برای ممنوعیت بالقوه فروش ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران خرد خبر داد. بر اساس بیانیه رسمی صادره شده از سوی نهاد فوق، FCA قرار است به زودی طرح مشاوره خود در خصوص بررسی امکان ممنوعیت خرید و فروش اقسام مختلف سرمایه های دیجیتال از جمله سکه های اولیه بیت کوین و دیگر شقوق مختلف این بازار را منتشر کند.

FCA در وبلاگ خود نوشت: ما به زودی نسخه طرح مشورتی خود در خصوص ممنوعیت فروش اقسام مختلف سرمایه های دیجیتال قابل انتقال به خریداران خرد را منتشر خواهیم کرد.

این نهاد رگولاتوری همچنین اعلام کرده که تدوین این طرح بر اساس گزارش مالی نهایی کارگروه اجرایی دارایی های دیجیتال بریتانیا در سال ۲۰۱۸ انجام شده و در اکتبر همان سال نیز مورد ویرایش و بازبینی قرار گرفته است. FCA همچنین تاکید کرده که مجموعه مقررات پیشنهادی جدید در صورت تصویب جایگزین قوانین فعلی کار با سرمایه های دیجیتال خواهد شد.

در همین حال، یک نماینده سازمان مذکور تایید کرده که FCA به زودی مقررات مربوط به استفاده از برخی شقوق سرمایه های دیجیتال برای خریداران خرد را ابلاغ کرده و اجرایی خواهد ساخت؛ موضوعی که سخنگوی FCA نیز آن را تایید کرده و زمان انتشار مقررات جدید را پیش از پایان سال جاری میلادی اعلام کرده است.

گفته می شود بخش دیگری از این مقررات مربوط به برخی محصولات ارزی دیجیتال مانند سکه های پیشنهادی اولیه می شود که فروش آنها به دلیل وجود ریسک بالا به سرمایه گذاران خرد ممنوع خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location