سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا این بار باید بیت کوین را در قیمت ۱۴ هزار دلار فروخت؟

مایک نوگراتز (Mike Novogratz)، بنیان گذار شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) و از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که بیت کوین همچنان مسیری طولانی برای ارزشمندتر شدن دارد.

در حالیکه این روزها بیت کوین در محدوده قیمتی ۱۱٫۰۰۰ دلار قرار دارد، مایک نوگراتز در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرد که ممکن است بیت کوین در بازه قیمتی ۱۰ الی ۱۴٫۰۰۰ دلار برای مدتی نوسان داشته باشد و در این محدوده‌ی قیمتی ثبات کوتاه مدتی پیدا کند. اما وی پیش بینی کرد که این ثبات، پله ای برای افزایش قیمت بعدی بیت کوین خواهد بود که خیلی بیشتر از دفعه قبلی رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: فکر نمی کنم، این بار زمانی که بیت کوین به ۱۴٫۰۰۰ دلار برسد، من بیت کوین هایم را بفروشم، چرا که تصور من این است که دفعه‌ی بعد قیمت بیت کوین به ۲۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید که به نظرم این قیمت هم در این هفته یا هفته های بعدی رخ نخواهد داد و تحقق این امر احتمالا تا اواسط سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ طول خواهد کشید.

وی دلیل این حرکت صعودی بیت کوین را ورود فیس بوک و کمپانی های غول پرداختی در جهان مانند ویزا و مسترکارت به دنیای ارزهای دیجیتال عنوان کرد و گفت: از آنجایی که این شرکت ها قصد همکاری با پروژه لیبرای فیس بوک را دارند، همین موضوع می تواند به پیشرفت بیت کوین کمک بزرگی کند، وی در ادامه افزود:

با ورود بزرگ ترین شرکت ها در سطح جهانی به عرصه ارزهای دیجیتال و همچنین ورورد ییل، هاروارد و استنفورد که آنها نیز پا به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال نهاده اند، سوال اساسی بسیاری از تحلیلگران مبنی بر زمان ورود سرمایه گذاران سازمانی به همین راحتی حل شد.

در انتها، نوگراتز مدعی شد که بیت کوین روز به روز به تبدیل شدن به طلای دیجیتال نزدیک تر می شود و ما می توانیم، انتظار داشته باشیم که قیمت این ارز دیجیتال در آینده ای نه چندان دور به ۴۰٫۰۰۰ دلار برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که در حال حاضر حجم بازار طلای فیزیکی ۸٫۵ تریلیون دلاری است و این رقم در مقایسه با بیت کوین خیلی بزرگ است اما بیت کوین نیز با پذیرفته شدن و مشروعیت داشتن در سطح جهانی و دارا بودن فناوری قدرتمند، امکان رسیدن به این رقم را دارد.

نوگراتز یا مقایسه‌ی بیت کوین و سایر آلت کوین ها عنوان کرد که این آلت کوین ها در حال رقابتی بزرگ با یکدیگر هستند.

وی در مورد اینکه افزایش قیمت آلت کوین ها به نسبت بیت کوین کمتر بوده است نیز عنوان کرد که این اتفاق نشان دهنده‌ی این است که بازار ارزهای دیجیتال به سمت یک حرکت منطقی در پیش است.

چنین پروژه هایی نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند فناوری‌ای را ایجاد کنند که بتواند آرمان های آنها را برآورده کند. مثلا چنین مسئله ای در مورد اتریوم، برای تبدیل شدن به یک ابر رایانه‌ی غیرمتمرکز وب نسل سوم که مقیاس پذیر بوده و برای پذیرش توده‌ی مردم کارایی کافی داشته باشد، صدق می کند. وی همچنین پیش بینی کرد که ما طی دو تا سه سال آینده شاهد رشد در فضای آلت کوین ها خواهیم بود.

نوگراتز در یک نظریه‌ی کوتاه درباره وضعیت فعلی قانون گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، عنوان کرد که ایالات متحده هنوز نتوانسته است که با این بخش هماهنگ شود، اما با ورود فیس بوک، ویزا و مسترکارت به این عرصه، به احتمال زیاد روند قانون گذاری سریع تر پیش خواهد رفت و نسبت به قانون گذاری آنها حساسیت بیشتری ایجاد خواهد شد.

همانطور که گزارش شده است، نظرات جدید نوگراتز بر این مسئله تاکید دارد که قیمت بیت کوین با وجود نوسانات روزمزه‌ی آن در حدود ۱۰ الی ۱۴٫۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version