سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چند و چون ایجاد شرکت های موفق در حوزه ارزهای دیجیتال

روند رو به رشد تجارت ارزهای دیجیتال و درآمدزایی بالای آن بسیاری از کارآفرینان را برای ایجاد شرکت اختصاصی خود ترغیب کرده ، اما برای راه اندازی چنین شرکتی باید مانند هر شرکت دیگری نکات مدیریتی را با دقت نظر بیشتری رعایت کرد.
لازمه موفقیت در پروژه های سرمایه گذاری و کارآفرینی ، طراحی یک الگوی تجاری روشن نظیر ارایه تصویر واضح از میزان هزینه های اولیه، بازار مقصد و زمانی است که طول می کشد تا هزینه اولیه خود را جبران کرده و آن را دوباره بدست بیاورید.
در حوزه ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر حوزه های سرمایه گذاری قبل از ورود، سرمایه گذاران باید الگوی تجاری خود را طراحی کنند و همه موارد اصلی نظیر میزان هزینه و سرمایه نخستین، بازارهای هدف و همچنین زمان موردنیاز بازگشت سرمایه را دقیق بررسی کنند.
و همچنین مراحل ثبت قانونی شرکت خود را نیز طی کنند و متناسب با کشور و یا منطقه ای که دفترهای فعالیت خود را مستقر کرده اند برای پرداخت مالیات براساس قانون آن منطقه و پیش از آغاز داد و ستد خود، نام نویسی کنند.
پس از آگاهی از چند و چون های مالیاتی منطقه مورد نظر، می توان از منافع مالیاتی که موجود است نیز بهره برد و لازمه این بهره برداری داشتن حسابدار دقیق و معتبر است با وجودی که بروکراسی زیادی در این خصوص وجود داد ولی گذر از این مراحل برای داشتن الگوی مالی قدرتمند و توسعه یافته ضروری است.

ارزهای دیجیتال

در صورت عدم موفقیت برای اخذ مجوز و پروانه فعالیت، خطر جریمه های بسیار سنگین و یا حتی ورشکستگی و توقیف کار شما را تهدید جدی می کند. هرچند که روند اخذ مجوز و پروانه فعالیت در کشورهای مختلف متفاوت است اما تقریبا مراحل بروکراسی زیاد آن تقریبا در همه یکسان است اما استفاده از درخواست خدمات از یک موسسه قانونی را می توان به عنوان مسیری کوتاه تر و ساده تر و هرچند با هزینه بیشتر برای علاقمندان معرفی کرد.
گفتنی است بعد از اخذ پروانه فعالیت ، نوبت باز کردن حسابی در بانک است و چون برخی از بانک ها، موسسه های فن آوری مالی به خصوص ( بلاک چین و کریپتو) را جزو سرمایه گذاری های پر خطر می دانند، ارایه اطلاعات کافی و همچنین پاسخگویی به پرسش های قانونی و مالی آنان ضروری به نظر می رسد. باتوجه به مواردی که مطرح شده می توان کشورهای استونی و سویس را به عنوان بهترین کشورها در زمینه بازکردن حساب بانکی برای این شرکت ها دانست.
به منظور بررسی و تشخیص روند تکامل مالی شرکت خود لازم است فهرستی از هزینه ها و منابع درآمدی خود تهیه کنید چرا که با داشتن حساب مالی دقیق و روشن ، گزارش های مالیاتی پایان سال خود را راحت تر ارایه می دهید. همچنین بیمه همواره به عنوان جبران کننده خسارت احتمالی گزینه مناسبی بوده که در این حوزه نیز باید شرکت ها را بیمه کرد.
برند سازی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است تا آنجا که برند، شرکتتان را به دیگران شناسانده و از رقابت حفظ می کند همچنین خدمات دهی آن لاین نیز حایز اهمیت است بنابراین باید وب سایتی رسمی که حاوی اطلاعات جامع و آگاهی های لازم از نحوه خدمات دهی شما باشد را راه اندازی کنید.
دسترسی مراجعان شما در وی سایت به خدماتی که ارایه می دهید و محصولاتی که عرضه می کنید راحت تر و سریع تر است و برای تسریع بیشتر در معرفی فعالیت هایتان بهتر است اکانت های متعددی در انواع شبکه های اجتماعی داشته باشید گزارش خدمات و محصولات خود را روزانه در اختیار کاربران خود قرار دهید.
گسترش شرکتتان به وجوه مالی برای تسریع فرآیندهایی که انجام می دهید نیازمند است که می توانید از برنامه های شدت دهنده مقدماتی و تخصصی که منجر به تربیب مربی و همچنین افزایش آگاهی استارت آپ ها می شود برای رشد بیشتر می شود و یا از برنامه های ردیابی و مشاوره نیز استفاده کنید.
پس از دریافت وجوه موردنیاز برای سرمایه گذاری شرکتتان می تواند برای افزایش رقم سرمایه گذاری ها از راهکارهایی نظیر صندوق های ذخیره سرمایه استفاده کند و از نمونه های موفقی که در اروپا در این زمینه در حال اجرا است می توان برای شکوفایی بیشتر استارت آپ ها الگو برداری کرد.

بهتر است سرمایه موردنظرتان را از صندوق هایی اخذ کنید که پیش از این در طرح های قبلی در حوزه فعالیتی شما سرمایه گذاری کرده و فعال بوده است. می توان از بهره گیری از سرمایه گذاران به صورت خصوصی نیز به عنوان روش دیگر افزایش سرمایه به صورت مسقیم استفاده کرد و باتوجه به وچود نگرش های سنتی برای سرمایه گذاری در جامعه ، ترغیب آنان برای حضور در فن آوری های جدید برای سرمایه گذاری در استارت آپ ها را با موانع بیشتر مواجه کرده است.
محبوبیت عرضه اولیه کوین ها (ICOs) به خصوص بلاک چین ها در دو سال اخیر به نحو چشمگیری توسعه یافته است از جمله این عرضه اولیه ها می توان از صدور توکن و فروش مستقیمشان به سرمایه گذاران اشاره کرد که در آینده می توان از مبالغ جمع آوری شده در جهت پیشرفت طرح بهره برداری کرد. و سرمایه گذاران به دلیل اینکه توکن ها مثل سهام ها نیستند ، امکان تصمیم گیری ندارند.
از عرضه اولیه کوین ها می توان به عنوان شیوه جدید سرمایه گذاری یاد کرد و هنوز قوانین روشنی در کشورهای مختلف در این خصوص وجود ندارد بنابراین باتوجه به این محدودیت ها شما می توانید از کشورهایی نظیر سوئیس، قبرس، مالتا و لیختن اشتاین که قوانین مناسب تری برای شرکت های بلاک چین دارند استفاده کنید.
برخی کشورها از جمله انگلستان، فرانسه، بلژیک و اسپانیا نیز هنوز قوانین روشن و مشخصی در این زمینه ندارند بنابراین اگر به دنبال ایجاد جریان عرضه اولیه کوین (ICOs) هستید از ثبت آن در اینگونه کشور ها که قوانین شفافی ندارند خودداری کنید.
کسب و کارهایی که تصمیم های خود آشکارا می گیرند و از بیمه سرمایه مناسب برای گارانتی ارزهای دیجیتالی خود بهره می برند مورد علاقه کاربران کریپتو که به دنبال سرویس روشن با حمایت طولانی مدت هستند، واقع می شوند.
علاوه بر این وجود نقشه راه و اهداف مدیریت شده در جریان اجرای عرضه اولیه کوین ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون باتوجه به افزایش کلاه برداری ها و ایجاد نگرانی برای سرمایه گذاران ، وجود این نقشه راه این طرح را در انظار سرمایه گذاران قابل استناد و مشروع می کند. بنابراین باید از تجربه های موفق در این زمینه الگوبرداری کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version