سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نکاتی که برای یک استخراج موفق باید بدانید

داشتن بینش شفاف و روشن درباره استخراج و کسب سود یکی از پایه های اساسی در داشتن کسب و کاری در دنیای ارزهای دیجیتالی است. برای یک استخراج فرآیندی ثابت اتفاق می افتد این فرآیند استخراج درباره همه انواع ارزهای دیجیتالی صادق است. این فرآیند که آنچنان پیچیده و غیر قابل فهم نیز نیست و در واقع بسیار ساده است بیشتر نیازمند دقت و تمرکز است. طی آن تراکنش هایی که مورد تایید واقع شده اند در دفتر کل بلاک چین به ثبت می رسند.

برای اینکه بتوانید از سود و مزایای ارزهای دیجیتال با توجه به شرایطی که هر روز با افزایش نرخ تراکنش ها مواجهید، بهره ببرید راهی ندارید جز اینکه از دستگاه سخت افزاری اسیک کمک بگیرید. هر چقدر دستگاه اسیک شما قدرت بیشتری را داشته باشد سختی شبکه هم کمتر خواهد بود. این سخت افزار دارای سازندگان و برندهای مختلفی در جهان است. اما برای اینکه یک دستگاه اسیک خوب انتخاب کنید بهتر است حسابی راجب آنها تحقیق و بررسی داشته باشید.

برای اینکه در دنیای ارزهای دیجیتال موفق تر از قبل باشید باید موارد مهم و حساس را به دقت رعایت کنید و تمرکز خوبی روی آنها راشته باشید. بنابراین با بی دقتی و خرید سخت افزار نامناسب سود زیادی به دست نخواهید آورد. ضمن اینکه برخی کاربران بوده اند که حتی همان سود ناچیز هم نصیبشان نشده است. بنابراین قبل از خرید این سخت افزار باید از میزان هش آن مطمین شوید و نحوه تنظیم آن را یاد بگیرید. همچنین هزینه برق آن را به دست آورده و جای مناسب و خنکی را برای نگهداری از آن انتخاب کنید.

ایران استخراج بیت کوین

قبل از خرید ماینر که همان دستگاه استخراج است باید از میزان قدرت هش ریت آن مطلع شوید. چرا که هش ریت نشان دهنده سرعت استخراج ارزهای دیجیتال است که بر مبنای هش بر ثانیه است و هر چقدر سرعت بالاتری داشته باشد به این معنی است که با سرعت و قدرت بالاتری خواهد توانست معماهای ریاضی را حل کند. مثلا اگر ماینر شما ۵۰۰ هش بر ثانیه قدرت داشته باشد به این معنی است که در یک ثانیه می تواند ۵۰۰ حدس را ارایه کند. و اگر این میزان ۵۰ هزار هش بر ثانیه باشد قطعا قدرت بیشتری برای تعداد حدس ها در ثانیه دارد.

برای اینکه استخراج خوبی داشته باشید پیشنهاد میکنیم سخت افزاری را تهیه کنید که سختی شبکه را تحمل کند. زیرا شما تنا فردی نیستید که مثلا ارز دیجیتالی بیت کوین را استخراج می کنید. هر چقدر تعداد کاربران برای استخراج ارز بیت کوین بیشتر باشد سختی شبکه هم بیشتر می شود. بنابراین دستگاه ماینر یا سخت افزاری را تهیه کنید که قدرت محاسبات بالایی داشته باشد. داشتن یک ماینر با قدرت محاسبات بالا مزیت شما در بین کاربران دیگر خواهد بود.

وقتی که می خواهید بیت کوین استخراج کنید و دستگاه مخصوص آن که همان اسیک است را تهیه کرده اید باید بدانید ارزهای استخراج شده از CPU به اسیک منتقل شده و که در اینجاست درک نحوه تنظیم و راه اندازی ریگ استخراج اهمیت خود را نشان خواهد داد. بنابراین هنگام تهیه ماینر حتما باید اطلاعات کافی را از شرکت سازنده کسب نمایید تا دقیقا بذانید چگونه باید دستگاه خود را راه اندازی و برای استخراج تنظیم نمایید. البته به دست آوردن و آموختن این اطلاعات حق شما به عنوان خریدار ماینر است. شرکت تولید کننده محصول نیز وظیفه دارد پاسخ سوالات شما را به درستی و مفصل رارایه نماید. تا شما در استفاده از مصولاتشان دچار مشکل نشوید.

هزینه برق دستگاه ماینری را که برای استخراج کوین تهیه کرده اید محاسبه کنید. بنابراین در هنگام خرید ماینر باید توجه داشته باشید که می خواهید چه نوع ارزی را استخراج کنید. به طور مثال میزان برق مصرفی دستگاه های استخراج بیت کوین و آلت کوین بسیار بالا است. می بینید که هزینه برق جنبه مهمی از کار شما را تشکیل می دهد. بنابراین غفلت از آن باعث خسارت است. در واقع مصرف برق دستگاه شما از آن مواردی است که شما نمی توانید درباره آن در منابع خارجی چیز زیادی پیدا کنید. چون تعرفه برق کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. هزینه برق مستقیم روی سودآوری شما تاثیر خواهد داشت.

هزینه ای که برای مصرف برق خواهید پرداخت اینقدر بر روی درآمد نهایی شما تاثیر دارد که برای آن پژوهشی توسط مجله Nature Sustainability انجام شده است و نتیجه آن نشان می دهد استخراج ارزهای دیجیتالی انرژی بیشتری از استخراج مواد معدنی دارد. همچنین مشخص شده میزان انرژی که بیت کوین برای استخراج یک دلار مصرف می کند ۱۷، اتریوم ۷، لایت کوین ۷ و در نهایت مونرو ۱۴ مگا ژول می باشد. این امر گواه اهمیت مصرف برق به عنوان یکی از هزینه های اصلی شما است.

یکی دیگر از نکات مهم دشواری های نگهداری و تعمیر سخت افزاراست. زیرا ماینر شما بالاخره یک سیستم و سخت افزاری است که کار انجام می دهد و روزی خواهد رسید که دچار خرابی و آسیب شود. ریگ شما نیاز به منبع تغذیه مناسب دارد چون باید دارای یک عملکرد موثر باشد. ضمن اینکه در اکثر مواقع باید فن خنک کننده به دلیل داغ شدن را نیز داشته باشد. در حین کار نیز برخی قطعات مانند فن نیز خیلی عادی است. پس دستگاه ماینری را انتخاب کنید که قطعات آن هم در بازار موجود باشد و هم قابل تعمیر و تعویض، چون این امر بر روی ادامه روند استخراج شما تاثیر مستقیم دارد.

همچنین باید فضایی را برای دستگاه خود در نظر بگیرید که هم سر و صدای دستگاه برای شما و اطرافیانتان آزار دهنده نباشد و هم اینکه گرمای آن زندگی شما را مختل نکند. پس بهتر است دستگاه خود را در فضایی که بسته نیست قرار دهید مانند باغ، البته فراموش نکنید که هر چقدر جایی که دستگاه شما در آن قرار می گیرد خنک تر باشد، بهتر است. اگر هم ماینر خود رادر یک فضای بسته قرار می دهید بهتر است دارای تهویه باشد تا حرارتی را که دستگاه به طور مداوم تولید می کند به خارج از محل برود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location