سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

VPN و تضمین امنیت معاملات ارزهای دیجیتال

اینترنت به دلیل سهل الوصولی ارتباطات در جای جای دنیا با رشد روزافزون تبادل اطلاعات و همچنین تراکنش ها مواجه است. این گستردگی دسترسی گاهی موجب می شود ما بخواهیم امینت بیشتری را برای تراکنش های خاص خود ایجاد کنیم و دامنه حریم خصوصیمان را گسترش دهیم وجود این دغدغه ها ما را بر آن داشته که به فکر استفاده از VPN مناسب خود باشیم اهمیت این موضوع در حوزه ارزهای دیجیتال دوچندان می شود به دلیل اینکه کسب وکار این حوزه در کشورهای مختلف قانونگذاری نشده لذا خطرات بیشتری فعالان این عرصه را تهدید می کند.
در صورتی که از تراکنش های با امینت بالا و به صورت ناشناخته استفاده می کنید به شکلی از ایمنی وضعیت مالی و همچین هویتتان اطمینان بیشتری کسب می کنید.
خرید و تهیه کریپتو از طریق درگاه هایی نظیر پی بال و یا کارت های اعتباری گاهی زیان های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت افزون بر این بیشتر کسانی که خدمات مالی ارایه می دهند نمی پذیرند که خرید کالا از طریق ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و یا بیت کوین انجام شود.
باوجود عواقب احتمالی ناشی از بهره گیری از شبکه VPN مورد قبول برای کنترل خریدهایتان، به نظر می رسد که ارزشش را داشته باشد. فعالیت اغلب ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در جریان تکنولوژی بیت کوین است و بخشی از این فعالیت ها که جعل بیت کوین را تا حدود غیرممکن می کند، ذخیره سازی تراکنش ها در نودهاست چرا که این کار مستلزم هک نودها می باشد.البته نباید تصور کرد که همه تراکنش ها به نوعی از اشتباه بری هستند.
باتوجه به برگشت ناپذیری تراکنش ها، باید توجه داشت که نمی توان پس از خروج کوین ها از حسابشان آنها را بازیابی کرد با این اوصاف دست هکرها به مقدار زیادی بسته شده و آنها تنها قادر به سرقت مقدار کمی از کاربران هستند و به جمع آوری حجم زیادی ارزهای دیجیتال به ارزش میلیون ها دلار منتهی می شود.
خریدهای آن لاین و خرید های اینترنتی در بتن خود آسیب های زیادی را به همراه دارند که در خصوص ارزهای دیجیتال نیز این آسیب دیده می شود تا آنجا که کیف پول آفلاین نیز در برابر هکر ها ایمن نیست و آنها می توانند با استفاده از تروجان ها محتویات کیف پول شما را دستکاری کنند. عرضه اولیه کوین یا ICO به خودی خود در معرض کلاه برداری قرار دارند و این آسیب پذیری به میزانی که وسوسه انگیز تر باشد بیشتر می شود.
اگر در تراکنش هایتان اشتباهی رخ داده که موجب فاش شدن آدرس کیف پول و در نتیجه هویتتان شود هکرها ها به راحتی می توانند به کیف پولتان دست درازی کنند.
همچنین صرافی های غیرمجاز و دروغینی نیز با افراد متخلف در مسیر معاملات شما وجود دارند که باید مواظب باشید. بیت کوین همیشه آدرس کاربران را برای وضوح بیشتر ثبت می کند و این اقدام کار را برای هکرها سهل تر می کند بنابراین دیده می شود که آدرس کیف پولی که به سایت های ارزهای دیجیتال می دهید به طور کامل ناشناس نیستند.
اغلب دولتمردان کسب و کارهای ارز دیجیتال را غیر قانونی دانستند. و برخی از سایت ها را نیز حمله های فیشینگ تهدید می کند و بدافزارهایی که به صورت استفاده بدون مجوز هستند. خوب است بدانید که هکرها با حمله به کامیوتر یا تلفن همراهتان از CPU آن به عنوان ماینینگ استفاده می کنند و نتیجه آن کاهش قابل توجه سرعت دستگاه شماست.
واژه VPN به عنوان پل ارتباطی بین ارایه خدمات اینترنتی (ISP) و شما به عنوان کاربر برقرار می کند و این پل رمزگذاری شده فعالیت های شما را در اینترنت مصون می کند. واژه VPN مخفف Virtual Private Network است به این معنی که هیچ کس قادر به ردگیری و مشاهده اقدامات شما در اینترنت نیست.
از طرفی شرکت هایی که در دنیای امروز فعالند همواره پی گیر ایجاد راه های جدید برای دریافت سود بیشترهستند و مزیت ناشناسی ارزهای دیجیتال با حفاظت از آنها با رمزگذاری تراکنش ها مزید بر علت شده است با این وجود احتمال دارد که ISP یا هکرها سایت های معاملاتیتان را ردیابی کرده و برای شما مشکل ایجاد کنند.
باتوجه به موارد مطرح شده می توان گفت بهترین راهکار برای حراست از حریم خصوصیتان ، بهره گیری از سرویس وی پی ان است که به شما فرصت حضور در اینترنت در هر گوشه از جهان را می دهد.
باتوجه به حجم بالای ارزش دارایی های ارزهای دیجیتال برخی وسوسه می شوند که این اموال را بدزدند بنابراین دامنه حملات خود را گسترده تر می کنند. بنابراین VPN به دلیل مجهز بودن به سیستم تکنولوژی رمزنگاری شده از دارایی های شما حفاظت کرده و ان را نسبت به دست درازی افراد غیرمجاز به اطلاعات خصوصیتان ایمن می کند.
جالب است بدانید که استفاده طولانی مدت از VPN بسیار به صرفه تر آنتی ویروس هاست بنابراین در صورتی که خواهان کاهش هزینه های خود هستید می توانید از VPN افزون بر ارزان بودن از مزیت های دیگر آن نظیر ایمنی بیشتر نیز بهره مند شوید.
این کاهش هزینه ها تا آنجاست که اگر میزان پولی که برای تهیه آنتی ویروس در سال خرج می کنید به طور مثال ۴۰ دلار است هزینه یکساله شما با استفاده از VPN به حدود ۱۰ دلار کاهش می یابد.
همه مزیت های استفاده از VPN را گفتیم در آخر این نکته را نیز متذکر شویم که یکی از معایب اصلی VPN به روز نبودن آن است بنابراین قبل از تصمیم گیری، نسبت به کیفیت و قابل استناد و اتکا بودن VPN موردنظرتان اطمینان حاصل کنید تا بتوانید نقش خوب و فعالی در امینت تراکنش هایتان بازی کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location