سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هفته صعود انفجاری بیت کوین

به نظر می‌رسد که این هفته‌ها جهان قدم به قدم، همراه شما گام بر می‌دارد. همه چیز خوب پیش می‌رود و حتی حوادث به ظاهر غیر مرتبط نیز هم انگار هم‌دست شده‌اند تا به نفع شما کار کنند. خب برای بیت کوین هم همین‌طور است. انگار همه چیز هفته‌هاست که برای او هم خوب است.
بیت کوین رسمیتی که سزاوارش بود را به دست آورد
یکی از نشانه هایی که ثابت می کند همه چیز برای برای شما رو به راه است این است که مردم درباره شما چیزهای خوبی بگویند. یا این که شخصیت‌های معروف مسخره، چیزهای بدی درباره شما بگویند. این هفته بیت کوین هر دوی این‌‎ها را داشت.
اول از همه این که جروم اچ. پاول ،رئیس بانک مرکزی ایاالات متحده امریکا، از بیت کون به عنوان یک «اندوخته ارزشمند» مثل طلا یاد کرد. وی هم چنین تأکید کرد که ایالات متحده نباید فرض کند که دلارهای امریکایی به عنوان ارز اندخته و ذخیره شده برای همیشه باقی خواهند ماند.
و البته یکی از طرفداران دلار آمریکایی هم بود که نمی‌خواست بپذیرد که این مسئله یک واقعیتی است که باید پدیرفته شود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، به دفاع از دلار به سبک خودش یک نوشته ضعیف در توئیتر خودش منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که اقتصاد امریکا از روی نادانی به خود زنی رسیده است
بهتر است که ترامپ به جای تلف کردن وقت خود برای افترا زدن به بیت کوین زمان خودش را صرف پیدا کردن راهی برای کاهش بدهی های کشورش بکند. کسری بودجه ایالات متحده امریکا به ۲۳٫۱% افزایش پیدا کرده است.
استیون منوشین، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا، هشدار داده که ممکن است صندوق نقدینگی ایالات متحده امریکا در اوایل سپتامبر به اتمام برسد.
صرف نظر از مخاطره درخواست از کنگره برای تصویب افزایش سقف بدهی، مصوبه افزایش سقف بدهی ضرورتا به عنوان سپر محافظی در برابر مخارج بی‌حد و مرز دولت استفاده می‌شود. به هر ترتیب آن‌ها برای گرفن این مجوز تا قبل از تعطیلات تابستانی کنگره تا اواسط سپتامبر، فقط ۱۴ روز فرصت دارند. و ما همه می‌دانیم که این روزها برای دموکرات‌ها و جمهوری خواهان چقدر راحت است که چنین چیزی را به تصویب برسانند.
یک هفته بد برای رقابت، یک هفته خوب برای بیت کوین است
یک نشانه خوب برای این که معلوم کند شما کاری را دست انجام می‌دهید این است که رقبای شما مجبورند برای بقا در میدان استراتژی خود راتغییر بدهند.
دویچه بانک این هفته اعلام کرد که در سه سال آینده ۱۸ هزار ردیف شغلی از بین خواهد رفت و سرمایه گذاری قابل توجهی به میزان ۱۳ میلیارد یور در عرصه تکنولوژی انجام خواهد شد.
در همین زمان، بیت کوین  به بالاترین سطح نرخ هش خود رسیده است و این نشان می‌دهد که شبکه از همیشه امن تر است. بنا بر این شما می‌توانید بگوئید که بیت کوین هفته خوبی را داشته است.
ریتم یک سنج توئیتر، این طور عنوان کرده که ممکن است این هفته بهترین هفته صعود بیت کوین باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location