سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بررسی ارز دیجیتال فیس‌ بوک در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا!

درجلسه رسیدگی به ارز لیبرای فیس‌ بوک که از جانب کمیته بانکی سنای ایالات ‌متحده آمریکا برگزار شد، قانون ‌گذاران در مورد مسائل مربوط به حفظ حریم شخصی این پروژه صحبت کردند. طبق گزارش کوین‌ تلگراف، دیوید مارکوس (David Marcus)، مسئول توسعه کیف پول فیس‌ بوک، کالیبرا (Calibra)، در این جلسه، بر اعتماد و امنیت این پروژه تاکید کرد، اما با این‌ حال برخی از نمایندگان متقاعد نشدند.

سناتور جان تستر (Jon Tester)، سؤالاتی در ارتباط با توانایی لیبرا در برابر اعمالی نظیر خرید جعلی، از دست رفتن سرمایه کاربران و بیمه فدرال سپرده‌های کاربران پرسید. مارکوس نیز پاسخ داد: ما تمام تلاشمان را برای حل هر چه سریع ‌تر این مشکلات خواهیم کرد. تستر نیز در پاسخ اظهار داشت که حل این مشکلات پیش از عرضه رسمی لیبرا، ضروری است.

سناتور شرود براون (Sherrod Brown)، از ایالت اوهایو، با موضعی انتقادی نسبت به این پروژه، پرسید: آیا واقعاً فکر می ‌کنید که مردم در ارتباط با پول‌ هایی که به‌ سختی به ‌دست آورده‌اند باید به فیس ‌بوک اعتماد کنند؟ مارکوس جواب داد: فیس‌ بوک هیچ امتیاز ویژه‌ای در این زمینه نخواهد داشت که براون در جواب صحبت‌ های مارکوس گفت: آقای مارکوس شما بهتر جواب این سوال را می ‌دانید.

براون در ادامه گفت که آیا چیزی هست که منتخبان مردم بتوانند برای متقاعد کردن رهبران فیس ‌بوک در ارتباط با توقف عرضه لیبرا، عنوان کنند؟ مارکوس در جواب گفت: اگر کشورما در اقدام خود موفق عمل نکند، به‌ زودی شاهد ارز دیجیتالی خواهیم بود که توسط افرادی کنترل می شود که ارزش‌هایشان به‌شدت با ما در تضاد است.
هنگامی که مایک کارپو (Mike Crapo)، رئیس کمیته بانکی مجلس سنا، در مورد دلیل انتخاب ثبت این اتحادیه در سوئیس پرسید، مارکوس عنوان کرد که آنها مجوزهای لازم برای اتحادیه لیبرا در ایالات‌ متحده را نیز اخذ خواهند کرد. وی همچنین عنوان کرد که در شبکه لیبرا، اطلاعات مالی افراد از اطلاعات شخصی و اجتماعی آنها کاملا جدا از شبکه کالیبرا ثبت و نگهداری خواهد شد. وی در ادامه افزود: ما برای جلب رضایت مردم، بالاترین استانداردهای حفظ حریم شخصی را به‌ کار گرفته‌ایم.

سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، از مخالفان ارزهای دیجیتال و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، در مورد تمایل فیس بوک در مورد امکان دسترسی به داده ها پرسید:

اگر یکی از کاربران فیس‌ بوک بخواهد از کیف پولی جز کیف پول کالیبرا استفاده کند، به راحتی امکان انتقال داده‌های دیگر برایش فراهم است یا خیر؟

مارکوس در جواب عنوان کرد: کاملا، سناتور. وی از پاسخ به این سوال در ارتباط با واتس ‌اپ و پیام‌ رسان فیس ‌بوک طفره رفت.

سناتور وارن در ادامه گفت: مهارت فیس‌ بوک، در پیدا کردن راهی برای کسب درآمد از اطلاعات شخصی است. از دلایل شما در خصوص اینکه چرا در حال حاضر اقدامی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربران در این پلتفرم‌ ها نمی‌ کنید، متقاعد نشدم.

مکسین واترز (Maxine Waters)، نماینده مجلس نمایندگان و رئیس کمیته خدمات مالی ایالات‌ متحده عنوان کرد که قوانین یکپارچه و کارآمد در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد. وی در ادامه افزود که قانون‌ گذاران باید به برنامه‌ های فیس‌بوک در مورد لیبرا، به‌ عنوان یک زنگ خطر نگاه کرده و رویکرد جدی‌ تری را در مورد حفظ حریم خصوصی و حوزه‌ های امنیت ملی، خطرات فضای مجازی و مالی و خطرات مرتبط با سرمایه ‌گذاری در فضای ارزهای دیجیتال اتخاذ کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location