video thumb

اپلیکیشن بانکی LDJ Digital با توانایی پشتیبانی ارزهای دیجیتال و فیات به بازار می آید

شرکت اطلاعات اینترنت سهامی (SID) از آغاز همکاری خود با شرکت خصوصی LDJ برای راه اندازی یک بلاک چین مبتنی بر سیستم بانکداری دیجیتال خبر داد. این اپلیکیشن جدید بانکداری دیجیتال قرار است LDJ Digital نام بگیرد.
بر اساس بیاینه منتشر شده مشترک از سوی دو شرکت، LDJ Digital می تواند همانند یک کارت اعتباری بانکی عمل کرده و از هر دو نوع ارز فیات و دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، هدف اصلی LDJ Digital نیز فراهم آوردن خدمات بانکی برای اشخاصی است که تا کنون حساب بانکی نداشته اند.
گفته می شود LDJ Digital بخشی از پلتفرم موجود SID بوده و بر هسته تکنولوژی و اصول این سیستم مبتنی خواهد بود. در حقیقت SID با بهره گیری از تکنولوژی بلاک چین، اقدام به تولید LDJ Digital نموده که هم کاربران را به شبکه بانکی متصل می کند و هم آن دسته از کسانی که تا کنون عضو این شبکه نبوده اند را به شبکه بانکی متصل می نماید.
بر اساس گزارش منتشر شده، SID امکان اتصال به اینترنت برای کاربران را از طریق اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه خود فراهم می کند، یعنی چیزی شبیه به هات اسپات در گوشی های موبایل. البته کاربران SID دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری یا پسوورد خود برای استفاده از شبکه اینترنت ندارند.
SID در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که سیستم پیشنهاد توکن های اولیه خود را کامل کرده و از قراردادهای مبتنی بر بلاک چین برای مبادله تجاری این توکن ها آن هم با اینترنت اختصاصی فراهم شده از سوی SID استفاده خواهد کرد.
در همین راستا، خوزه مرینو مدیر عامل LDJ Digital گفته که ظرفیت مالی ایجاد شده، نتیجه یک اکوسیستم اینترنتی رایگان خواهد بود.
وی تاکید کرد: دسترسی رایگان به اینترنت، در حقیقت دسترسی سیل آسا به یک میزبان از سایر منابع جهان را فراهم خواهد کرد. ظرفیت مالی یکی از نتایج منطقی این موضوع خواهد بود. اکوسیستم SID برای حمایت از جامعه قدرتمندی ایجاد شده که از لحاظ تحصیلی، اجتماعی و مالی در میان بقیه اقشار سرآمد هستند.