سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انجام انتخابات شهرداری های ایالت یوتا آمریکا با استفاده از بلاک چین

یوتا در آمریکا به سومین ایالت این کشور تبدیل شد که قرار است رای گیری شهرداری های خود را از طریق سیستم رای گیری بلاک چین بر روی گوشی های موبایل انجام دهد.
بر اساس گزارش منابع رسمی از آمریکا، یوتا قرار است اپلیکیشنی ویژه برای رای گیری انتخابات شهرداری های این ایالت طراحی کتند کند که مبتنی بر سیستم بلاک چین بوده و بر روی تمامی گوشی های هوشمند نیز قابل اجرا باشد.
بر اساس بیانیه منتشر شده، این رای گیری قرار است روز ۲۸ ژوئن آغاز شده و تا روز انتخابات یعنی ۱۳ آگوست ادامه یابد. با این حساب، شهروندان حاضر در کشورهای دیگر نیز می توانند بدون رجوع به سفارتخانه های ایالات متحده، از طریق این سیستم بلاک چین رای خود را به صندوق ها بریزند.
پیش از این در مارس سال ۲۰۱۹ نیز شهرداری شهر دنور، مرکز ایالت کلورادو از تصمیم خود برای انجام رای گیری شهرداری از طریق سیستم بلاک چین خبر داده بود.
البته ایالت ویرجینیا غربی نخستین ایالت آمریکا بود که یک سال قبل از کلورادو، یعنی در مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، از تصمیم خود برای استفاده از پلتفرم بلاک چینی رای گیری خبر داده بود.
لازم به ذکر است پلتفرم Medici Ventures تا کنون مبلغی حدود ۷ میلیون دلار برای راه اندازی پلتفرم ویژه انتخابات و رای گیری های بزرگ به نام Voatz هزینه کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version