سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عضو کمیسیون SEC: ارزهای دیجیتال نیاز به فضایی برای رشد دارند!

لیست عناوین این مطلب

هستر پیرس (Hester Peirce)، یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) اعلام کرد که فضای ارزهای دیجیتال برای نوآوری نیاز به مهلت زمانی دارد.

SEC نباید مانع نوآوری شود

پیرس که به عنوان مادر ارز دیجیتال شناخته می‌ شود، طی سخنرانی در کنفرانس دارایی دیجیتال بکت (Bakkt) از قانون گذاران درخواست کرد تا امکان نوآوری در ارز دیجیتال را فراهم آورند.

طبق گفته‌ های پیرس، عاملانی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا باید از قانون گذاری سختگیرانه فاصله بگیرند و به سرمایه گذاران اجازه دهند تصمیم بگیرند که آیا دارایی خاصی ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر.

پیرس با اظهار نظر بیشتر در مورد این موضوع اظهار داشت:

ما باید به افرادی که به این فضا علاقه مند هستند (ارزهای دیجیتال) اجازه دهیم تا در چارچوب قوانین با آن درگیر شوند. با درک این مسئله که سرمایه گذاران، خود باید در این باره تصمیم گیری کنند، ما نمی توانیم برای آنها تصمیم بگیریم.

در حال حاضر، برخی از مشاغل ارز دیجیتال در کشور نسبت به قوانین ایالتی و فدرال که اغلب نوآوری‌ها در حوزه‌ی بلاک ‌چین در آمریکا را خنثی می‌کنند، بسیار ناراضی هستند.

پس از ارائه اخطارهای شدید در مورد وضعیت محدود کننده مقررات ارز دیجیتال در ایالات متحده، در نهایت Circle صرافی Poloniex به خارج از آمریکا منتقل کرد اما سایر پلتفرم‌ها همچنان در ایالات متحده باقی مانده‌اند.

حرکت آهسته به سوی پذیرش نوآوری

از نظر پیرس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا پذیرای سریع نوآوری ها نیست، بلکه ترجیح می‌دهد که وضعیت موجود را حفظ کند. بنابراین، این کمیسیون تلاش در تلاش است تا از مقررات چندین ساله برای متناسب شدن با دارایی های دیجیتال نوظهور استفاده کند.

طبقه گفته پیرس:

این بسیار طبیعی است که قانون گذاران محافظه کار باشند زیرا اگر اشتباه کنیم، مردم ما را سرزنش خواهند کرد و من می دانم که اگر مردم پول خود را از دست دهند، همیشه قانون گذاران را مقصر می‌دانند.

جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس SEC همواره بر این باور بوده که عرضه‌ی سکه اولیه (ICO)، اوراق بهادار هستند.

به گفته پیرس، این عادت خاص SEC باعث شده است که کشور در همگرایی با اقتصاد دیجیتال دچار ضرر شود. در صورتی که سایر حوزه‌های قضایی در اروپا و آسیا اقدامات قابل توجهی در مورد چشم‌انداز خود برای تبدیل شدن به قطب‌ های توسعه‌ی ارزهای دیجیتال انجام داده اند.

پیرس همچنین از این دیدگاه حمایت می کند که در صورت عدم وجود تغییرات چشمگیر، ایالات متحده از نظر پذیرش ارززهای دیجیتال بعد از کشورهای اروپایی و آسیایی قرار می گیرد.

از نظر پیرس، قانون گذاران باید محیطی مناسب را برای پذیرش نوآوری ها ایجاد کرده و سنجش ایده‌ها را به بازار واگذار کنند.

همچنین، وی معتقد است که قانون گذاران باید یک راهنمای رمزنگاری داشته باشند. راهنماهایی که مربوط به بخش های اختصاص داده شده به توازن سازگاری و روابط مثبت با پروژه های ارزهای دیجیتال باشد.

اخیراً نیز استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا اظهار داشت که قانون گذارانی مانند SEC مجبور به همکاری در توسعه‌ی قوانین ویژه‌ی ارزهای دیجیتال برای کشور هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location