سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بکت قراردادهای آتی خود را به‌ صورت رسمی عرضه می‌کند!

بکت (Bakkt) طی پستی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد، اعلام کرد که قراردادهای آتی خود را در آینده‌ای نزدیک به‌ صورت ماهیانه و روزانه در ایالات متحده عرضه کرده و در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار می‌ دهد. گفتنی است که قرار است که این قراردادهای آتی در تاریخ ۲۳ سپتامبر به‌ صورت رسمی عرضه شود.

در ابتدا قرار بر این بود که بکت قراردادهای آتی خود را در ماه آگوست سال گذشته عرضه کند اما چندین بار با تاخیر مواجه شد. برآورده کردن ملزومات قانونی مطرح شده توسط کمیسیون تبادلات ایالات‌متحده (CFTC)، از جمله دلایلی بود که باعث طولانی شدن روند انتشار قراردادهای آتی توسط بکت شد‌. بکت همچنین مجوزهای لازم را نیز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دریافت کرده است. همانطور که پیشتر توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بکت استفاده آزمایشی از پلتفرم خود را در تاریخ ۲۲ جولای آغاز کرد.

طبق این اعلامیه، بکت میزبان رویدادهای بی شماری در نیویورک و شیکاگو بوده است. گفتنی است که شیکاگو و نیویورک دو شهر مهم آمریکا در خصوص قراردادهای آتی و مبادلات ابزارهای مشتقه این حوزه محسوب می‌شوند. آنها همچنین با قانون گذاران CFTC و همچنین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پای مذاکره نشسته اند.

بکت برای راه‌اندازی قراردادهای آتی خود از با شرکایی چون بورس بین قاره‌ای (Intercontinental Exchange) همکاری خواهد کرد.

همچنین، کوین بیس، صرافی بزرگ آمریکایی، اعلام کرد که با Xapo همکاری خواهد داشت. با وجود افزایش توجهات از جانب موسسات مالی بزرگ نسبت به ارزهای دیجیتال، «برایان آرمسترانگ»، مدیرعامل کوین بیس، در این خصوص نوشت:

اینکه موسسات مالی از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد یا نه، حدود ۱۲ ماه پیش سوالی بی‌ جواب بود. اما حالا فکر می‌ کنم که به راحتی می توان گفت که جواب را می دانیم. حالا شاهد آن هستیم که تنها در یک هفته ۲۰۰-۴۰۰ میلیون دلار از جانب موسسات مالی وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌ شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version