سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۸۰ درصد از کلمبیایی‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند!

صرافی همتا به همتای بیت کوین پکسفول (Paxful) نتایج نظرسنجی جدید خود را آشکار کرد که طبق نتایج این بررسی ۸۶٫۵ درصد از کلمبیایی ها با ارزهای دیجیتال آشنا بوده و ۸۰ درصد نیز علاقه مند به سرمایه گذاری در این نوع کلاس دارایی هستند.

همچنین، این بررسی نشان داد که حداقل ۵۰ درصد از پاسخ دهندگان که بین ۲۵ تا ۴۰ سال سن داشتند بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و یا علاقه مند به سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین (۷۹ درصد)، بایت کوین (۵ درصد) و یا اتریوم (۳ درصد) هستند.

همچنین، بیش از ۳۲ درصد از کل کسانی که در این نظرسنجی مورد بررسی قرار گرفتند، پیشتر نیز با استفاده از ارزهای دیجیتال، تراکنش های خود را انجام داده بودند.

تقریبا ۵۹ درصد از مشارکت کنندگان بر این باور بودند که پذیرش ارزهای دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. Paxful در تحلیل خود از نتایج به دست آمده از این نظرسنجی عنوان کرد:

“افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال احتمالاً به دنبال استفاده بیش از حد نسلی رخ داده است که به دنبال گزینه هایی هستند که نه تنها به آنها امکان دسترسی ۲۴/۷ درصدی به دارایی های مالی‌شان را می دهد، بلکه به آنها این امکان را می دهد که تراکنش های آنلاین جهانی را به روشی ساده انجام دهند.”

گفتنی است که قریب به ۸۶ درصد از مشارکت کنندگان عنوان کردند که آنها بر این باور هستند که قانون گذاری ارزهای دیجیتال در کلمبیا ضروری است.

در عین حال، ۹۱ درصد نیز با این عقیده که ارزهای دیجیتال آینده تجارت جهانی را نشانه می گیرند، موافق هستند.

اما با وجود این نتایج چشمگیر و مثبت، کمتر از ۲۰ درصد از پاسخ دهندگان عنوان کردند که در حال حاضر از ارزهای دیجیتال به عنوان یک جایگزین مالی استفاده می کنند.

با توجه به آشفتگی های طولانی سیاسی در ونزوئلا که در همسایگی کلمبیا قرار دارد، این کشور تابستان امسال از افزایش میزان مهاجرت خبر داد. با این وجود، قابل توجه است که حجم معاملات در LocalBitcoins نشان دهنده‌ی این است که هر دوی این کشورها در ماه های اخیر روندی صعودی در حجم معاملات خود داشته اند.

همانطور که قبلا گزارش شده است، یک بررسی در بهار سال ۲۰۱۹ نشان داد که ۱۱ درصد از جمعیت آمریکا دارای بیت کوین هستند و این مسئله حاکی از این است که مالکیت بیت کوین بیشتر در دست جوانان در رده سنی ۱۸ تا ۳۴ قرار دارد.

با این وجود، ۸۹ درصد از شهروندان ایالات متحده بدون توجه به رده‌ی سنی آنها با ارزهای دیجیتال آشنایی داشتند.

همچنین، یک بررسی جدید که اخیراً در تابستان سال جاری انجام شده است که این بررسی نیز بر روی ایالات متحده متمرکز شده است، نشان می دهد که محبوبیت ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در میان متولدین دهه ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ میلادی سه برابر بیشتر از متولدین دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی می باشد.

در ماه ژوئن نیز نظرسنجی انجام شده از ۱۳،۴۳۴ مشارکت کننده در ۲۲ کشور جهان نشان داد که ۱۹ درصد از مردم در سراسر جهان، ارزهای دیجیتال را خریداری کرده اند و تنها ۱۰ درصد از آنها اظهار داشتند که درک کاملی از چگونگی کارکرد ارزهای دیجیتال ندارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location