سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پسورد ۳۴۲۰ کاربر Coinbase به اشتباه ایمیل شد

به گزارش پایگاه خبری ارزجو، پایگاه بزرگ مبادلات ارزی Coinbase در اقدامی تصادفی و ناشی از اشتباه، ۳۴۲۰ پسورد و اطلاعات هویتی مشتریان خود را ایمیل نموده است. برخی از اطلاعات مربوط به بخش ثبت نام کاربران ظاهرا در قالب یک متن شفاف بر روی لاگ های سرور داخلی Coinbase ذخیره شده اند.
در پی بروز این اختلال، این پایگاه مبادلات ارزی بزرگ اکنون از مشتریان خود خواسته تا پسورد های خود را تغییر دهند.
Coinbase همچنین با انتشار بیانیه ای در وب لاگ رسمی خود از حل این مشکل که به دلیل وجود یک باگ نرم افزاری ایجاد شده بود خبر داده و به مشتریان خود اطمینان داده که اطلاعات هویتی آنها تحت هیچ شرایطی مورد دسترسی یا سو استفاده قرار نگرفته است.
لازم به ذکر است در پی بروز این اشکال، برخی از مشتریان جدید کوین بیس نیز اعلام کرده اند که هنگام ثبت نام با مشکل و پیغام خطای سیستم مواجه شده اند؛ موضوعی که کوین بیس آن را اساسا رد کرده و اعلام کرده که تمامی اطلاعات ثبت نامی آنها از جمله ایمیل، پسورد تعیین شده و همچنین محل اقامت کاربران در سیستم این پایگاه بزرگ مبادلات ارزی دیجیتال به ثبت رسیده اند.
کوین بیس همچنین تاکید کرده که برای تمامی ۳۴۲۰ کاربر خود، پروفایل جدید تشکیل داده که همان پسورد قبلی برای آنها روی این پروفایل ها تنظیم شده است.
لازم به ذکر است Coinbase تاکید کرده که هیچ گونه سو استفاده از اطلاعات حساب کاربری مشتریان انجام نشده و با تمامی کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند نیز تماس گرفته شده است. همچنین مدیران این شرکت بزرگ مبادلات ارزی تاکید کرده اند که برای اطمینان از رفع مشکل با کارشناسان «ایستگاه کار آمازون» در تماس بوده و در خصوص رفع این مشکل با آنها مشورت کرده است. گفته می شود کارشناسان آمازون نیز تاکید کرده اند که تمامی اطلاعات مشتریان اکنون در وضع حفاظت شده و امنیت آنها تضمین شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location