سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نحوه ارسال بیت کوین از کیف پول کاغذی

پس از سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتالی امن‌ترین مکان برای ذخیره آنها انواع کیف پول‌ هستند. در این مطلب با نحوه ارسال بیت کوین از کیف پول کاغذی آشنا می‎شوید.

 

اگر بر روی ارز دیجیتالی بیت کوین سرمایه گذاری کردید از مهم‌ترین اقداماتی که پس از سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال می‌بایست انجام دهید ذخیره کردن آن است. همانطور که می‌دانید برای نگه داری بیت کوین نیاز به کیف پول دارید. کیف پول‌های گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده کنید که می‌توانید برای انتخاب و شناخت انواع کیف پول‌های بیت کوین به این مقاله رجوع کنید.

اکثر کاربران بیت کوین به دنبال بهترین و مطمئن‌ترین کیف پول ها برای ارزهای خود می‌گردند. برگشت ناپذیر بودن بیت کوین های به سرقت رفته و تراکنش های ناشناس بیت کوین، دغدغه اصلی کاربران امنیت کیف پول است. کیف پول های سخت افزاری و همچنین کیف پول کاغذی را می توان امن ترین کیف پول بیت کوین دانست. زیرا این کیف پول ها به صورت فیزیکی در اختیار کاربر قرارمی‌گیرند و می توان آن ها را به سادگی و با اعتماد بیشتر نگهداری کرد.

کیف پول‌ کاغذی نوعی کیف پول آفلاین هستند که دارندگان این کاغذ هم به کلید خصوصی و هم به آدرس ارز دیجیتال دسترسی خواهند داشت و از طریق آن می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را ذخیره و یا جا به جا کنند.

ارسال کردن یا انتقال دادن بیت کوین کار چندان مشکلی نیست فقط کافی است با برخی ترفندها آشنا باشید. اگر قصد دارید بیت کوین را خیلی سریع به هرنقطه‌ای از دنیا ارسال کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مرحله اول: در قدم اول ابتدا باید اپلیکیشن کیف پول بیت کوین را که از کیف پول کاغذی در تلفن همراه‌تان پشتیبانی می‌کند را دانلود کنید. از دسامبر سال ۲۰۱۶، اپلیکیشن‌های (Blockchain.com، Airbitz، Mycelium و Breadwallet) از کلید خصوصی کیف پول کاغذی پشتیبانی می‌کنند. از این رو می‌توانید یکی از آنها دانلود کرده تا بتوانید کار ارسال بیت کوین را آغاز کنید.

از آنجایی که کار با اپلیکیشن (Blockchain.com) راحتر است بنابراین ما در این مقاله نحوه ارسال بیت کوین از کیف پول کاغذی را از طریق این برنامه آموزش می‌دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که شما هم آن را دانلود کنید و با ادامه مراحل با ما همراه باشید.

 

مرحله دوم: در قدم دوم باید پس از دانلود برنامه آن را باز کرده و کیف پول جدید را ایجاد کنید. برای اینکار باید طبق دستورالعمل‌هایی که بر روی صفحه نمایش ارائه شده است عمل کنید.

 

مرحله سوم: در این مرحله می‌بایست فرمت بکاپ خود را روی یک کاغذ یادداشت کنید. این کار بسیار ضروری است. تقریبا تمام کیف پول‌های بیت کوین عبارت ۶ الی ۲۴ کلمه‌ای دارند که شما با استفاده از آن می‌توانید برای بکاپ گرفتن و ذخیره دوباره کیف پولتان استفاده کنید ایجاد می‌کنند. عبارت بکاپ هیچگونه شباهتی با پسورد اپلیکیشن‌تان ندارد. اگر این عبارت را به هر دلیلی گم کنید در این صورت ممکن است بیت کوین‌های خود را برای همیشه از دست بدهید. بنابراین یادداشت کردن آن بسیار مهم است. گفتنی است اگر کسی به عبارت بکاپ شما دسترسی پیدا کند به راحتی می‌تواند تمام بیت کوین‌های شما را به سرقت ببرد بنابراین این عبارت را همانند یک قطعه طلا باارزش بدانید و آن را در معرض دید قرار ندهید.

توصیه می‌کنیم با یک خودکار آن را بر روی کاغذ بنویسید. هرگز از آن عکس نگیرید. همچنین هیچ وقت آن را در کامپیوتر یا تلفن همراه‌تان ذخیره نکنی زیرا به راحتی ممکن است به دست هکرها بیوفتد و آنها هم تمام بیت کوین‌های شما را بدزدند.

 

مرحله چهارم: در این مرحله باید بر روی گزینه منو ضربه بزنید تا فرآیند وارد کردن کیف پول کاغذی را شروع کنید. این مرحله در هر اپلیکیشن‌ متفاوت است. اگر از (Blockchain.com) استفاده می‌کنید باید به قسمت هوم پیچ برنامه بروید و آیکن منو که در بالا سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد را فشار دهید.

 

مرحله پنجم: در گام بعدی باید بر روی گزینه ( Addresses) ضربه بزنید.

 

مرحله ششم: سپس بر روی نماد ( + )  که مقابل گزینه (Imported Addresses) قرار دارد ضربه بزنید. در واقع این کار به برنامه می‌گوید که قرار است شما آدرس دیگری را وارد کنید.

 

مرحله هفتم: از کد QR کلید خصوصی کیف پول کاغذی خود با دوربین تلفن همراه‌تان اسکن بگیرید. کلید خصوصی مجموعه‌ای از ۶۰ حروف و اعداد رندوم است که با کد QR نشان داده می‌شوند.

 

مرحله هشتم: در این مرحله باید گزینه (Transfer Funds) را فشار دهید. با فشردن این گزینه فرآیند آوردن کیف پول کاغذی به درون برنامه آغاز می‌شود. اگر در اینجا متوقف کنید، اپلیکیشن Blockchain به سرمایه کیف پول کاغذی شما دسترسی پیدا خواهد کرد. اما سرمایه شما همچنان در کیف پول کاغذی‌تان باقی می‌ماند. این حالت برای سرمایه‌تان امن نیست بنابراین بهتر است فورا سراغ مرحله بعدی بروید.

 

مرحله نهم: در این مرحله بر روی گزینه (Send) ضربه بزنید. با ضربه زدن بر روی این گزینه ۱۰۰ درصد سرمایه شما در کیف پول کاغذی‌تان به برنامه ارسال می‌شود. این گام کمی هزینه برایتان دارد. به این صورت که باید مقداری بیت کوین به ماینرهای بیت کوین برای انجام تراکنش‌هایتان پرداخت کنید.

 

مرحله دهم: در این مرحله پایانی، اکنون تمام محتوای کیف پول کاغذی‌تان را در تلفن همراه‌تان دارید. از اینجا، می‌‌توانید به راحتی هر مقدار از بیت کوین را  به هر آدرس بیت کوین در دنیا ارسال کنید. اگر قصد دارید که بیت کوین را به موقعیت دیگری بفرستید بر روی گزینه send از برنامه‌ تان ضربه بزنید و سکه‌ها را به هر آدرسی که مایل هستید ارسال کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location