video thumb

مذاکرات برادران وینکلووس با زاکربرگ برای پیوستن به انجمن لیبرای فیس بوک!

تایلر و کامرون وینکلووس از گاوهای بیت کوین (BTC) و بنیان گذاران صرافی ارزهای دیجیتال جمینی عنوان کردند که در در حال مذاکره با مارک زاکربرگ برای همکاری در پروژه‌ی لیبرا هستند.

طبق گزارشاتی که روز ۱۹ آگوست در فضای اینترنت منتشر شده است، این دو برادر اجازه نمی‌ دهند که مشکلات و رسوایی‌ های مرتبط با  زاکربرگ سر راه توافق و همکاری احتمالی آنها قرار بگیرند.

انجام مذاکرات برای پیوستن به انجمن لیبرا

کامرون در مورد اینکه آیا آنها سرانجام با لیبرا همکاری خواهند داشت یانه، درگفتگو با CNN عنوان کرد که لیبرا، گامی رو به جلو برای پذیرش گسترده‌ی ارزهای دیجیتال است و تاکید کرد:

“من فکر می کنم که بالاخره روزی اتفاق خواهد افتاد که ما بدون ارزهای دیجیتال نمی توانیم زندگی کنیم. و یا اینکه نمی توانیم دنیایی را بدون وجود ارزهای دیجیتال برای خود تصور کنیم.”

همانطور که CNN خاطرنشان می کند، با توجه به زنگ هشداری که پروژه لیبرا اخیرا در بین دولت ها و قانون گذاران در سطح جهانی ایجاد کرده است، تبلیغ فعالانه‌ی دوقلوهای وینکلووس در مورد امور قانون گذاری ارزهای دیجیتال می تواند این دوقلوها را به یک شریک جذاب برای فیس بوک تبدیل کند.

این دوقلوها عنوان کردند که در حال مذاکره برای پیوستن به انجمن لیبرای فیس بوک هستند که در حال حاضر شامل ۲۸ عضو می باشد و باید تا زمان راه اندازی لیبرا، تعداد این اعضا به ۱۰۰ نفر برسد.

با این حال تایلر و کامرون خاطرنشان کردند که آنها هنوز هم باید قبل از تصمیم گیری در مورد عضویت در انجمن لیبرا و همچنین در مورد این موضوع که آیا باید این توکن را به فهرست ارزهای دیجیتال در صرافی جمینی اضافه کنند یا نه بررسی های بیشتری انجام داده و اطلاعات بیشتری را در مورد جزئیات این پروژه کسب کنند.

بنا بر گزارش ها، انجمن لیبرا از اظهار نظر در مورد هرگونه مذاکره با شرکای خود اجتناب کرده است.

تمام غول های اینترنتی، ارزهای دیجیتال را می پذیرند

طبق گفته کامرون، فیس بوک ممکن است اولین شرکت فناوری پیشرفته ای باشد که در حال تلاش برای راه اندازی یک ارز دیجیتال بومی باشد، اما آخرین آن نخواهد بود:

“من فکر می کنم که شرکت های اینترنتی باید یک استراتژی رمزنگاری داشته باشند و من فکر می کنم که بسیاری از آنها به فکر پروژه های ارز دیجیتال مختص به خود هستند. آنها احتمالاً در حال تماشای لیبرا و فیس بوک و هستند تا ببینند که چگونه آنها می توانند این ارز را توسعه دهند.

وی پیش بینی کرد که آمازون، اپل، نتفلیکس و گوگل نیز نسبت به این عمل اقدام خواهند کرد، به ویژه آمازون که می تواند در این زمینه یک مدعی باشد.

پیش از این، کوین تلگراف گزارش داد که برنامه‌ی بانک مرکزی چین برای ارائه‌ی یک ارز دیجیتال با پشتوانه‌ی دولت نیز تحت تأثیر پرده برداری از لیبرا قرار گرفته است.