سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عدم تاثیر وقوع طوفان‌های شدید در چین بر نرخ هش بیت کوین!

نرخ هش شبکه‌ی بیت کوین (BTC) با وجود آشفتگی های تازه در چین و خسارات شدیدی که سیل به اپراتورهای استخراج در این کشور وارد کرده است، نزدیک به اوج خود قرار دارد.

مزرعه استخراج بیت کوین “ویران” شد

همانطور که کاربران مختلف توئیتر گزارش دادند، فصل بارندگی در استان سیچوان که در شمال غربی چین واقع شده است، حداقل یک مزرعه استخراج بیت کوین را ویران کرده است.

بنابر گزارش استخر استخراج پولین (Poolin)، چهارمین استخر استخراج بزرگ شبکه بیت کوین، سیل و طوفان به طور کامل این مزرعه را نابود کرده است و کارگران در تلاش برای نجات دستگاه‌ های استخراج از میان گل و لای به جا مانده از سیلاب هستند.

مقامات این پلتفرم در توییتر نوشتند: “مزرعه استخراج بومی مستقر در سیچوان چین با بارندگی شدید اخیر در این منطقه از بین رفته است.”

رد لی (Red Li)، بنیان گذار رسانه ارزهای دیجیتال ۸btc که بر اخبار کشور چین متمرکز است، با انتشار تصاویر بیشتر از سیل و طوفان عنوان کرد که این وقایع بر عملکرد شبکه بیت کوین تاثیری نداشته است.

وی به طور خلاصه گفت: “به نظر می رسد که نرخ هش زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته است.” یک حساب توئیتری دیگر ادعا کرد که این وقایع بر غول استخراج بیت مین (Bitmain) نیز بی تأثیر است.

مقایسه‌ی وقایع اخیر با سیل های سال ۲۰۱۸

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، عملکرد بیت کوین در ماه جولای سال ۲۰۱۸ با وقوع سیل های شدید در سیچوان چین و خسارت شدید به سخت افزارهای استخراج به طرز چشمگیری با کاهش روبرو شد. با کاهش فعالیت ماینرها، قیمت بیت کوین نیز کاهش یافت و این مسئله سبب شد که قیمت بیت کوین به  پایین ترین نرخ خود سقوط کرده و به ۳،۱۰۰ دلار برسد.

از آن زمان به بعد، نرخ هش (تعداد محاسباتی که یک شبکه معین می تواند در هر ثانیه انجام دهد) شبکه بیت کوین مجددا احیا شده و در سال ۲۰۱۹ بارها رکورد شکنی کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location