سرمایکس
video thumb

چشم انداز بلاک چین و ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸

مقیاس سازی همچنان یک مسئله برای بلاک چین غیر متمرکز در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

بلاک چین ها طبق ماهیت خودشان مقیاس پذیر نیستند. اگر ده گره یا یک هزار گره پردازش یک بلاک چین را پردازش کنند، تنها یکی از آن ها می تواند یک بلوک را در زمان ایجاد بلاک چین بنویسد که اساسا یک فرایند سریالی است. برای مثال، برای جلوگیری از هزینه های دوگانه، این اصل برای اهداف امنیتی است. نتیجه این است که منابع بیشتر در بلاک چین، مقیاس معاملات را می تواند اداره کند و مقادیر بیشتر را افزایش نمی دهد.

محدودیت بلاک چین

افزایش اندازه بلوک همانطور که در برخی از بلاک چین ها انجام می شود، امکان انجام معاملات بیشتر را می دهد، اما همچنان به مقداری محدود می انجامد، زیرا دستگاه های کوچک مشتری در نهایت قادر نخواهد بود با افزایش رشد بلاک چین ها همچنان افزایش یابد و بلوک ها انباشته می شوند. برخی از پروژه های مرتبط مانند Lightning و Raiden ممکن است سال آینده تولید شوند اما در نهایت مشکل به طور کامل حل نخواهد شد.

زنجیره های جانبی

این موضوع به دلیل فقدان انگیزه در طرح ها است، به طوری که افراد کافی برای قفل کردن ارز رمزنگاری گران قیمت برای باز کردن زنجیره های جانبی وجود ندارد. راه حل نهایی، احتمالا از طریق مسدود کردن بعضی بلوک ها است. بسیاری از ارز های دیجیتال برتر مانند اتریوم در حال پیش بینی کردن این است که این راه حل حداقل در چند سال آینده وجود داشته باشد.

بعضی از بلاک چین های جدید، راه حل های مبتنی بر توپولوژی های مختلفی نظیر ریزپردازنده در نمودارهای مستقیم (IOTA، Byteball، Hashgraph) یا Splitting Blockchain (Zilliqa) را معرفی کرده اند. این پروژه ها مفید خواهد بود زیرا آن ها سالم و بالغ می شوند.

بهینه سازی

با این حال، ما انتظار داریم که سلول های Blockchains براساس تقسیم بلوک به طور موثر به اثبات رسیده باشند، زیرا آن ها احتمال بهینه سازی نسبت به دستاوردها در تقسیم کارها و نیاز به کاهش سطح ارتباطات درون Blockchain بین تقسیم ها را دارند. در هر صورت، این پروژه ها احتمالا زمان زیادی را برای اثبات و نشان دادن امنیت خود خواهند داشت؛ یک فرایند است که همچنین در سال آینده به خوبی گسترش خواهد یافت.

برخی از پروژه های مربوط به Blockchain شروع به بالغ شدن و ارزش واقعی خواهند کرد

۲۰۱۷ تعداد زیادی از پروژه های مرتبط با Blockchain و کوین ها را مشاهده کردیم. بسیاری از آن ها بی فایده خواهند بود. با این حال، مثل طول دوره رشد سریع شرکت های dotcom در دهه ۹۰ میلادی، شروع به دیدن برخی از جواهرات واقعی در آن دوره هستیم.

این آخرین توسعه بسیار قابل توجه است، زیرا به طور موثر پاسخ به سوال بسیاری از کسب و کار های جدید در سال شروع به پذیرش ارز رمزنگاری است. به نظر می رسد در حال حاضر در سال ۲۰۱۷ آغاز شده است، هرچند به آرامی، همانطور که کار تهای TenX در اروپا صادر شد و استفاده شد، ایجاد خواهد شد.

نقدینگی و نوسانات ارز های دیجیتال

نوسانات قابل توجهی در سال آینده ادامه خواهد یافت. اخیرا در طول تعطیلات، ما همچنان شاهد یک روند ۳۰ درصدی در ارز های رمزنگاری برتر در عرض چند ساعت بودیم، همانطور که شروع رفتن به تعطیلات کریسمس کرده بودیم. با شروع ETF ها و افزایش نقدینگی ارائه شده توسط این، مبادلات بیشتری که به صورت آنلاین هستند و واقعی تر هستند که موجب خرید و فروش سرمایه گذاری می شوند و موجب نوسان های عمده می شود، نوسانات در سال آینده کاهش خواهد یافت.

ترکیدن یک حباب بزرگ یا یک اصلاح عمده

احتمالا حداقل یک اصلاح عمده در بازار Blockchains وجود دارد. رشد ارزش بیت کوین، و همچنین چندین دارایی ارز دیجیتال بالا، می تواند توسط منحنی S شکل مدل شود. مدل مشتق شده در این مطالعه از قانون متکالیف و همچنین یک قانون جدید اثر شبکه استفاده کرد و نشان داد که رشد با رشد تعداد آدرس های منحصر به فرد روزانه در شبکه، مرتبط است.

 

داده هایی که از Blockchain به راحتی استخراج می شوند. به روز رسانی این مطالعه، از جمله داده ها تا این ماه نشان می دهد که از ارزش واقعی آن فراتر رفته است. با این حال، میزان آن به اندازه حباب سال ۲۰۱۴ بزرگ نیست و به همین ترتیب اصلاح بعید به نظر می رسد.

۲۰۱۷ برای بلاک چین چگونه گذشت

در سال ۲۰۱۷ ما شاهد اقدامات قانونی از چین مبنی بر ممنوعیت ICOs و مبادلات در ماه سپتامبر بودیم. یکی دیگر از شکست های عمده مبادله یا اقدامات نظارتی مانند طبقه بندی اکثر ICO ها به عنوان یک امنیت، یک رویداد است که می تواند در این راه خدمت کند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version