سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کریگ رایت پرونده کلیمن را باخت!

کریگ رایت پرونده کلیمن را باخت. قاضی به رایت دستور داد تا نیمی از بیت کوین قبل از سال ۲۰۱۴ خود را با ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار را به همراه برخی دارایی های معنوی قابل توجه به این پرونده یعنی به املاک کلیمن اختصاص دهد.

بروس رینهارت (Bruce Reinhart)، دادستان منطقه جنوبی فلوریدا توصیه کرد که نیمی از دارایی های بیت کوین و دارایی های معنوی رایت پیش از سال ۲۰۱۴ رایت به املاک کلیمن اعطا شود.

در سال ۲۰۱۸، ایرا کلیمان، برادر شریک تجاری دیرینه رایت یعنی دیو کلیمان از کریگ رایت به اتهام تلاش برای تصاحب ۱/۱ میلیون دارایی بیت کوین خانواده شکایت کرد. این کوین ها مشترکا متعلق به رایت و کلیمن بود.

در طول یک سال مبارزه در این دادگاه، مشخص شد که کریگ رایت با سندسازی و بیان دروغ، در صدد ادعای مالکیت بر ۵ میلیارد دلار بیت کوین کلیمن داشته است. این کوین ها از طریق شرکت تحقیق دفاعی W&K که در فلوریدا مستقر می باشد، کسب شده است. رایت و کلیمن از این شرکت به منظور استخراج بیت کوین طی روزهای اولیه این پروتکل استفاده می ‌کردند.

گفتنی است، قاضی پرونده تایید کرد که کریگ رایت اقدامات سوئی در دادگاه مرتکب شده است. قاضی شهادت رایت را رد کرد و دروغ دانست و عنوان کرد که او اسناد جعلی به دادگاه ارائه داده است.

در این خصوص، قاضی مشخص نکرد که آیا رایت همان ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین بوده است یا خیر. اگرچه رفتار وی در دادگاه سوال هایی را در خصوص ادعای وی ایجاد کرده است. با این حال، اندکی پس از صدور حکم، کالوین آیر، شریک کریگ رایت اظهار داشت که بیت کوین اس وی تحت تاثیر حکم دادگاه قرار نخواهد گرفت.

پس از اعلام این خبر، در صرافی بیت فینکس ارزش بیت کوین اس وی نسبت به بیت کوین تقریبا ۴ درصد کاهش پیدا کرد. با این حال، با توجه به کمبود نقدینگی و تراکم زیاد مالکیت بیت کوین اس وی بین نهادهای مرتبط با شرکت رایت و شرکا، این رویداد بر فعالیت های بازار تاثیری نخواهد داشت. گفته می شود، در صورتی که رایت سهام بیت کوین اس ویخود را بفروشد تا جریمه حکم دادگاه را بپردازد، این امکان وجود دارد که بازار بیت کوین اس وینابود شود.

باخت در پرونده کلیمن پس از باخت پرونده دیگری در دادگاه انگلستان بود. در این پرونده، رایت مدعی شده بود که راجر ور به او تهمت زده است. قاضی این پرونده گفتک شواهد اندکی مبنی بر آسیب رساندن به شهرت رایت وجود دارد و ایالات متحده، حوزه قضایی بهتری برای صدور رای در خصوص این پرونده می ‌باشد.

با حل و فصل موضوعات اساسی در پرونده کلیمان، اکنون دادگاه باید چگونگی وصول ۵۵۰،۰۰۰ بیت کوین را از رایت را مشخص کند (البته احتمالاً راه حل آن شامل فروش کل بیت کوین اس وی می باشد).

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location